Бриллианты теряют девушек. Алмазные короли видят проблему в рекламе

Ассоциация производителей бриллиантов (Diamond Producers Association, DPA), объединяющая семь крупнейших алмазодобывающих компаний мира, предложила своим членам увеличить финансирование организации в 10 раз до $60 млн в год, сообщает Bloomberg со ссылкой источники. Крупнейшими участниками организации являются De Beers и «Алроса».

DPA была создана в 2015 году и ставила своей целью возродить былую славу бриллиантовых украшений, когда лозунги типа «Бриллиант – это навсегда» были частью популярной культуры благодаря таким звездам как Мэрилин Монро. Сейчас молодые люди предпочитают тратить деньги на гаджеты и рестораны. Негативное влияние на рынок также оказал рост предложений синтетических бриллиантов, которые выращиваются в лабораториях. DPA намерена объединить производителей вокруг нового слогана: «Настоящий бриллиант может быть только редким».

В 2015 году De Beers потратила около $20 млн на новую кампанию, чтобы поддержать спрос среди молодежи в США и Китае.


Подробнее: https://adindex.ru/news/marketing/2017/01/19/157523.phtml

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...