• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Бренди та креатори починають використовувати пазли як канал комунікації

7 Травня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Нещодавно компанії McDonald’s та Heinz незалежно одна від одної випустили брендові пазли, зігравши на популярності того тренду, який ми можемо спостерігати під час карантину.

Компанія McDonald’s разом з агенцією TBWA\Belgium створила «Бургер-пазл» з 500 фрагментів, на якому зображений один з найіконічніших пунктів меню цієї мережі фастфуду. 20 таких пазлів будуть роздані в якості призів переможцям конкурсу в Instagram.

пазли як канал комунікації
брендовані пазли

Натомість витвір Kraft Heinz Canada був задуманий як найморочливіший пазл у світі. Він складається з 570 фрагментів суцільного червоного кольору, як на логотипі бренда. Подібно до McDonald’s, мережа Heinz роздає 57 таких пазлів через Instagram.

пазли Heinz
креативні пазли

Обидва бренди, McDonald’s та Heinz, намагаються таким чином створити для споживачів щось, що їх розважить під час карантину. Водночас бренди у такий спосіб використовують пазли як канал комунікації, щоб нагадати аудиторії про себе у час, коли більшість людей замовляє їжу з доставкою або заставляє всі полиці продуктами, що можуть зберігатися роками.

Хоча маркетологи обох компаній звертаються до одного тренду, обрали вони для цього різний підхід. McDonald’s наголошує на своїй найвідомішій страві, позиціонуючи «Бургер-пазл» як засіб зняття стресу. На відміну від нього, навмисно «повільний» пазл Heinz посилається на те, як повільно кетчуп виливається з пляшки, і являє собою напружене та витратне за часом заняття, оскільки всі шматочки на перший погляд здаються однаковими.

Якщо поглянути на бізнес, то справи компанії Kraft Heinz у період пандемії виглядають насправді непогано, оскільки один із доволі популярних зараз продуктів, яким можна запастися надовго, це макаронні вироби. А де макарони, там зазвичай і кетчуп. А от становище McDonald’s дещо похитнулося. Оскільки зали ресторанів лишаються зачиненими, доходи компанії у першій чверті року впали на 17%.

Попит на пазли росте

У кого справи зараз дійсно йдуть вгору, то це у компаній, що виготовляють пазли, адже інтерес до цих ігор за час карантину дуже зріс. Так у компанії Ceaco, одного з найбільших виробників пазлів у США, за останні кілька тижнів обсяг продажів збільшився втроє. Їх конкуренти (наприклад Ravensburger) теж зараз переживають аналогічний злет до небес.

Така популярність пазлів не лишилася непоміченою, доказом чого є нещодавно запущений на Kickstarter проєкт від Макса Темкіна, співзасновника Cards Against Humanity, та ілюзіоніста Джордана Голда. Разом вони заснували Magic Puzzle Company, щоб дещо урізноманітнити категорію пазлів на 1000 фрагментів.

Кожен «магічний» пазл, за задумом, має розповідати історію, але не словами, а зображеннями, в яких приховано чимало пасхалок. І розгортається ця історія поступово, в той час як гравець ставить на місце шматочок за шматочком. Останнім актом складання пазла (і логічним завершенням історії) має стати оптична ілюзія, помітна лише після того, як останній фрагмент знайде своє місце.

магічний пазл
«Містичний лабіринт» Бойя Сун
цікаві пазли
«Щасливий острів» Сари Бекан
креативний пазл
«Сонячне місто» Феліції Чао

Ініціатори проєкту пояснили, що вони були не в захваті від таких моментів у традиційних пазлах, де треба скласти докупи 400 фрагментів неба. До того ж, за їх словами, коли пазл на 75% складено, гравець починає питати себе: «На що я марную свій час?»

Ще одним доказом нинішньої популярності пазлів є те, що необхідну суму цей проєкт зібрав у перший же день, а на третій перевищив її більш ніж у 10 разів.

Статистика як пазл

А в Австралії маркетологи навіть використовують пазли як канал комунікації всередині індустрії. Принаймні портал Campaign Brief пропонує надіслати тим, кого це цікавить, свої рейтинги рекламних агенцій у вигляді головоломки на 110 фрагментів. Мовляв, збери сам.

статистика як позл
пазл зі статистикою

Візуальна мова пазлів-історій багато в чому перегукується з книжковою ілюстрацією.

Джерело 1, 2, 3

Теги: ігрикреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

У межах Ukrainian Creative Stories 2025 відбулося підбиття підсумків Київського Міжнародного Фестивалю Реклами (КМФР) – найпрестижнішої рекламної події країни, яка вже понад два десятиліття відзначає найкращі ідеї, що формують майбутнє...

Читати даліDetails

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025
“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.