• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Бренд Z by HP додає гостросюжетності вмінню працювати з даними

23 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Нещодавно бренд комп’ютерної техніки Z by HP і медіакомпанія NBCUniversal в якості своєї нової промокампанії запустили на стрімінговій платформі Peacock короткий, але сповнений екшену трилер Unlocked. Це відео пропонує глядачам не лише розважитися пригодою, а й спробувати себе у вирішенні завдань, що вимагають вміння працювати з даними.

Така інтерактивна пригода розповідає історію двох науковців-аналітиків, які мають, спираючись на своє вміння обробляти дані, знайти рідкісну квітку, буцімто здатну лікувати неврологічні захворювання, перш ніж вона потрапить не в ті руки. Цікавим тут є те, що набори даних, з якими працюють персонажі відео, є доступними і для глядачів. Тобто аудиторія може перевірити свої власні вміння в галузях візуалізації даних, обробки природних мов, обробки сигналів та комп’ютерного бачення.

Чотири запропонованих челенджі із обробки даних можна знайти на вебсторінці кампанії ось тут. А в якості додаткового заохочення до участі бренд Z by HP проводить розіграш призів, серед яких є, зокрема, запрошення на хакатон Kaggle Days в Іспанії.

Інтерактивний компонент Unlocked і тьюторіали становлять чотири різних види роботи з даними: візуалізація даних про довкілля, аналіз онлайн-текстів та блогів, обробка звукової інформації та комп’ютерне бачення для аналізу груп зображень онлайн.

Кен Джі, амбасадор наук про дані бренду Z by HP, пояснює: «Ми демонструємо широкий спектр навичок роботи з даними та унікальні застосування цих навичок для вирішення реальних проблем світу. В цих челенджах є чимало цікавого, і ми раді можливості показати науку про дані в такому форматі, який зробить її цікавою та зрозумілою для будь-якої аудиторії».

А Лора Корренті, партнерка продакшн-компанії Giant Spoon, яка працювала над цією кампанією, додає: «Спільнота тих, хто працює з даними, захоплюється розв’язанням задач. Тому ми й створили унікальний інтерактивний фільм Unlocked, призначений для випробування навичок кожного: від досвідчених дослідників до учнів. А преміум-контент заслуговує на преміум-платформу. Зараз, коли відомі візуальні медіа моменти дедалі частіше асоціюються зі стрімінгом, платформа Peacock стала оптимальним середовищем для того, щоб ефективно охопити широку аудиторію користувачів Z by HP. Партнерство, що виходить за рамки рекламної моделі, є хорошим прикладом того майбутнього, яке чекає на розповсюдження брендового контенту».

Джерело 1, 2


Читайте також:

Урок програмування ховається всередині музичного кліпу Doja Cat.

Теги: відеокреативмаркетинг і комунікаціїонлайнтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Паліндром, Друга Ріка, Крихітка, OTOY, Лілу 45, Саша Чемеров та інші візьмуть участь у благодійній події “Хоробрі міста” від Ukraїner
Культура і Життя

Паліндром, Друга Ріка, Крихітка, OTOY, Лілу 45, Саша Чемеров та інші візьмуть участь у благодійній події “Хоробрі міста” від Ukraїner

29 Вересня, 2023

Відвідувачів чекають концерт, фотовиставка та панельні дискусії, в яких підійматимуться теми відновлення українських міст після деокупації. Подія стане продовженням відео проєкту “Хоробрі міста” від Ukraїner та має на меті зібрати...

Читати далі

Як співпрацювати з лідерами думок без реєстрації і смс

Килим в айдентиці подкасту «Бесіда про бренди» від Rocketmen

РЕКОМЕНДОВАНО

Вміст недоступний

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.