Нещодавно бренд комп’ютерної техніки Z by HP і медіакомпанія NBCUniversal в якості своєї нової промокампанії запустили на стрімінговій платформі Peacock короткий, але сповнений екшену трилер Unlocked. Це відео пропонує глядачам не лише розважитися пригодою, а й спробувати себе у вирішенні завдань, що вимагають вміння працювати з даними.
Така інтерактивна пригода розповідає історію двох науковців-аналітиків, які мають, спираючись на своє вміння обробляти дані, знайти рідкісну квітку, буцімто здатну лікувати неврологічні захворювання, перш ніж вона потрапить не в ті руки. Цікавим тут є те, що набори даних, з якими працюють персонажі відео, є доступними і для глядачів. Тобто аудиторія може перевірити свої власні вміння в галузях візуалізації даних, обробки природних мов, обробки сигналів та комп’ютерного бачення.
Чотири запропонованих челенджі із обробки даних можна знайти на вебсторінці кампанії ось тут. А в якості додаткового заохочення до участі бренд Z by HP проводить розіграш призів, серед яких є, зокрема, запрошення на хакатон Kaggle Days в Іспанії.
Інтерактивний компонент Unlocked і тьюторіали становлять чотири різних види роботи з даними: візуалізація даних про довкілля, аналіз онлайн-текстів та блогів, обробка звукової інформації та комп’ютерне бачення для аналізу груп зображень онлайн.
Кен Джі, амбасадор наук про дані бренду Z by HP, пояснює: «Ми демонструємо широкий спектр навичок роботи з даними та унікальні застосування цих навичок для вирішення реальних проблем світу. В цих челенджах є чимало цікавого, і ми раді можливості показати науку про дані в такому форматі, який зробить її цікавою та зрозумілою для будь-якої аудиторії».
А Лора Корренті, партнерка продакшн-компанії Giant Spoon, яка працювала над цією кампанією, додає: «Спільнота тих, хто працює з даними, захоплюється розв’язанням задач. Тому ми й створили унікальний інтерактивний фільм Unlocked, призначений для випробування навичок кожного: від досвідчених дослідників до учнів. А преміум-контент заслуговує на преміум-платформу. Зараз, коли відомі візуальні медіа моменти дедалі частіше асоціюються зі стрімінгом, платформа Peacock стала оптимальним середовищем для того, щоб ефективно охопити широку аудиторію користувачів Z by HP. Партнерство, що виходить за рамки рекламної моделі, є хорошим прикладом того майбутнього, яке чекає на розповсюдження брендового контенту».
Читайте також:
Урок програмування ховається всередині музичного кліпу Doja Cat.