Бренд соків Galicia отримав новий дизайн

Український бренд натуральних соків прямого віджиму Galicia вперше за свою історію оновив дизайн упаковки Tetra Pak.

Galicia знає, хто нею ласує. Щодня по кілька десятків разів нас згадують в дописах та сторіс, у нас замовляють сік прямо з виробництва, запитують про його склад і спосіб виготовлення. Ми бачимо, як люди п’ють наш сік вдома, в кафе, в офісах, на пікніках, як ним ласують діти, як він прикрашає святкування днів народжень і весіль.

Ми постійно аналізуємо чому мами обирають бренд соків Galicia і знаємо, що важливо для тих, хто веде здоровий спосіб життя. Тому ми вперше за 10 років зробили редизайн і тепер наш сік ще яскравіший, помітніший і зрозуміліший.

Водночас збережено впізнаваність бренду. На пачці залишилися фірмові графічні елементи, намальовані аквареллю фрукти і пейзаж, які свідчать про наші цінності: зв’язок з природою і власною історією.

Над редизайном працювала креативна агенція Havas Kyiv Design.

Бренд соків Galicia отримав новий дизайн

Що змінено:

  • Відтепер упаковку Galicia більш помітно на полиці магазинів. Вибудували візуальну ієрархію: забрали зайві елементи, розміщені біля логотипу, що полегшило сприйняття бренду.
  • Збільшено зображення фруктів, щоб кожен міг легко та швидко обрати потрібний смак.
  • Підкреслено ключові переваги продукту, важливі для кожного споживача — 100% натуральний сік, відсутність доданого цукру та барвників.
  • Графічно виділено, які конкретно вітаміни та мінерали містяться у соці та які саме корисні речовини й мікроелементи отримує споживач, п’ючи Galicia.
  • Додано цікаві факти про фрукти, з яких виготовляється сік.
  • Акцентовано, що у літровій упаковці Galicia дійсно 1 літр соку, а не 950 мл, 900 мл чи 870 мл.

Бренд соків Galicia отримав новий дизайн

Окрім нового дизайну лінійка соків Galicia у пакетах поповнилась відразу 4 новими смаками: яблучно-малиновим, мультифруктовим, мандариново-яблучним та ягідним міксом.


Нагадуємо також, що нещодавно студентки школи Projector провели редизайн Молодого театру

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.