Бренд соків Galicia отримав новий дизайн

Український бренд натуральних соків прямого віджиму Galicia вперше за свою історію оновив дизайн упаковки Tetra Pak.

Galicia знає, хто нею ласує. Щодня по кілька десятків разів нас згадують в дописах та сторіс, у нас замовляють сік прямо з виробництва, запитують про його склад і спосіб виготовлення. Ми бачимо, як люди п’ють наш сік вдома, в кафе, в офісах, на пікніках, як ним ласують діти, як він прикрашає святкування днів народжень і весіль.

Ми постійно аналізуємо чому мами обирають бренд соків Galicia і знаємо, що важливо для тих, хто веде здоровий спосіб життя. Тому ми вперше за 10 років зробили редизайн і тепер наш сік ще яскравіший, помітніший і зрозуміліший.

Водночас збережено впізнаваність бренду. На пачці залишилися фірмові графічні елементи, намальовані аквареллю фрукти і пейзаж, які свідчать про наші цінності: зв’язок з природою і власною історією.

Над редизайном працювала креативна агенція Havas Kyiv Design.

Бренд соків Galicia отримав новий дизайн

Що змінено:

  • Відтепер упаковку Galicia більш помітно на полиці магазинів. Вибудували візуальну ієрархію: забрали зайві елементи, розміщені біля логотипу, що полегшило сприйняття бренду.
  • Збільшено зображення фруктів, щоб кожен міг легко та швидко обрати потрібний смак.
  • Підкреслено ключові переваги продукту, важливі для кожного споживача — 100% натуральний сік, відсутність доданого цукру та барвників.
  • Графічно виділено, які конкретно вітаміни та мінерали містяться у соці та які саме корисні речовини й мікроелементи отримує споживач, п’ючи Galicia.
  • Додано цікаві факти про фрукти, з яких виготовляється сік.
  • Акцентовано, що у літровій упаковці Galicia дійсно 1 літр соку, а не 950 мл, 900 мл чи 870 мл.

Бренд соків Galicia отримав новий дизайн

Окрім нового дизайну лінійка соків Galicia у пакетах поповнилась відразу 4 новими смаками: яблучно-малиновим, мультифруктовим, мандариново-яблучним та ягідним міксом.


Нагадуємо також, що нещодавно студентки школи Projector провели редизайн Молодого театру

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.