Бренд соків Galicia отримав новий дизайн

Український бренд натуральних соків прямого віджиму Galicia вперше за свою історію оновив дизайн упаковки Tetra Pak.

Galicia знає, хто нею ласує. Щодня по кілька десятків разів нас згадують в дописах та сторіс, у нас замовляють сік прямо з виробництва, запитують про його склад і спосіб виготовлення. Ми бачимо, як люди п’ють наш сік вдома, в кафе, в офісах, на пікніках, як ним ласують діти, як він прикрашає святкування днів народжень і весіль.

Ми постійно аналізуємо чому мами обирають бренд соків Galicia і знаємо, що важливо для тих, хто веде здоровий спосіб життя. Тому ми вперше за 10 років зробили редизайн і тепер наш сік ще яскравіший, помітніший і зрозуміліший.

Водночас збережено впізнаваність бренду. На пачці залишилися фірмові графічні елементи, намальовані аквареллю фрукти і пейзаж, які свідчать про наші цінності: зв’язок з природою і власною історією.

Над редизайном працювала креативна агенція Havas Kyiv Design.

Бренд соків Galicia отримав новий дизайн

Що змінено:

  • Відтепер упаковку Galicia більш помітно на полиці магазинів. Вибудували візуальну ієрархію: забрали зайві елементи, розміщені біля логотипу, що полегшило сприйняття бренду.
  • Збільшено зображення фруктів, щоб кожен міг легко та швидко обрати потрібний смак.
  • Підкреслено ключові переваги продукту, важливі для кожного споживача — 100% натуральний сік, відсутність доданого цукру та барвників.
  • Графічно виділено, які конкретно вітаміни та мінерали містяться у соці та які саме корисні речовини й мікроелементи отримує споживач, п’ючи Galicia.
  • Додано цікаві факти про фрукти, з яких виготовляється сік.
  • Акцентовано, що у літровій упаковці Galicia дійсно 1 літр соку, а не 950 мл, 900 мл чи 870 мл.

Бренд соків Galicia отримав новий дизайн

Окрім нового дизайну лінійка соків Galicia у пакетах поповнилась відразу 4 новими смаками: яблучно-малиновим, мультифруктовим, мандариново-яблучним та ягідним міксом.


Нагадуємо також, що нещодавно студентки школи Projector провели редизайн Молодого театру

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Віртуальна вишиванка: український бренд UkrLook розробив першу у світі колекцію цифрового етно-одягу

Український бренд UkrLook розробив і випустив першу у світі віртуальну колекцію етно-одягу. Про це для bit.ua розповіли творці бренду UkrLook. ...

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

Деконструкція, біомімікрія, екоактивізм: як архітектура здатна протидіяти зміні клімату

Від принципів безвідходності та озеленення міст до лобіювання екологічних законопроєктів – ось десять способів, як архітектура може протидіяти зміні клімату.

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Створено першу кулінарну книгу для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи

Один з найвідоміших побічних ефектів COVID-19 — це втрата відчуття смаку або запаху, яка може тривати невизначено довго. Як наслідок, ...