В кожному жанрі є свої кліше. І, зокрема, в рекламі будь-якої категорії товарів. Тому, коли мова заходить про мексиканський алкогольний напій мескаль, в рекламних роликах постійно хтось кудись мчить на коні, повсюди простираються неозорі плантації агави, а всі персонажі вдягнені у пончо. Сама ж ідея часто губиться на тлі всього цього. Відтак у своєму новому рекламному ролику бренд Ojo de Tigre послідовно демонструє, а потім відкидає всі ці рекламні кліше, зосереджуючи увагу лише на головному.
Цей іронічний ролик було створено агенцією Circus і режисером Родріго Вальдесом, а знявся в ньому сам співзасновник Ojo de Tigre.
У відео ми бачимо палкий пітч режисера щодо того, яким має бути наступний рекламний ролик Ojo de Tigre. Він пропонує одне за одним усі кліше, які тільки можуть бути в рекламі мескаля. Тут є і блискавиці з неба, і ходіння по воді. І чим далі, тим химернішими стають його ідеї, доки нарешті клієнт не заявляє, що блискавки – то занадто, що у нього алергія на пончо, а ідеальна реклама має бути лаконічною.
Пафос і хаос (і пончо)
Актор Луїс Мендес і режисер Родріго Вальдес співпрацюють не вперше – інша кандидатура на роль режисера цього відео навіть не розглядалася. Ідея від самого початку полягала в тому, щоб показати невдалий пітч клішованої реклами для Ojo de Tigre, але Вальдес дещо змінив концепцію, перетворивши всі ці рекламні кліше на комічний діалог, за ходом якого глядачам буде цікавіше спостерігати.
Щоб проілюструвати розмову режисера та клієнта, Вальдес поєднав буквальні інтерпретації режисерських пропозицій із раптовими та хаотичними змінами, властивими креативній роботі. У такий спосіб перемішавши жанри та настрої, Вальдес переніс діалог і персонажів подалі від корпоративних офісів.
Аналогічним шляхом пішла й страхова компанія Liberty Mutual. У своїх відео вона з гумором відтворила всі рекламні кліше, які ми регулярно можемо бачити на екрані: від драматичних вибухів до невибагливої комедії та сентиментальних спогадів.