Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

При слові «насолода» багато що спадає на думку. А морозиво й аніме будуть тут, мабуть, у першій десятці. Відтак, не дивно, що агенція LOLA MullenLowe створила два короткометражних аніме «Історії насолоди» для бренда Magnum (той, що морозиво, а не той, що презервативи), які були показані на австралійському Фестивалі японського кіно. Цю антологію короткометражної анімації поєднує тема пошуку справжньої насолоди.

Що ми розуміємо під насолодою? Як показують ці мініфільми, відповідь на таке питання буде в кожного своя. Це може бути повернення до давно забутого хобі чи усвідомлення того, що красу можна знайти повсюди. Це може бути просто ласування холодним шоколадом у спекотний день. Ці короткі історії намагаються нагадати нам, що пошуки насолоди – дуже людська риса, і наскільки різними є всі люди, настільки ж відрізняється для кожного розуміння того, що таке насолода.

В історії «Метелик» перед нами постає чоловік, вкрай виснажений щоденними поїздками в переповненому метро та монотонністю своєї офісної роботи (хоча багатьом із нас про таку щоденну рутину зараз лишається лише мріяти). Побачивши в парку літнього художника і надихнувшись розталим морозивом, він малює метелика, і це стає для нього першим кроком на шляху до віднайдення себе.

Історія «Konnichiwa» є зовсім іншою. Вона розпочинається з того, що дівчина пропонує морозиво сумному хлопцю в парку. На цьому місці починаєш замислюватися, а чого це єдина жіноча роль в аніме від Magnum зводиться до того, щоб підштовхнути до пошуку себе чергового чоловіка. (І чи чули взагалі ці креативники про тест Бекдел?) А потім сюжет бере і робить несподіваний поворот (і це – одна з причин, чому так багато людей насолоджуються аніме).

Морозиво в кожному кадрі

Ці короткометражки були створені брендом Magnum в колаборації з Powerhouse Animation Studios, що працювали над такими відомими аніме як Castlevania та Seis Manos. Кожен мініфільм містить численні «пасхалки». Ними стали іконічні силуети морозива на паличці, які уважний глядач помітить прихованими чи не в кожній сцені, починаючи з постерів. Мовляв, насолода поруч, треба лише вміти знайти її.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...