• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

17 Лютого, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

При слові «насолода» багато що спадає на думку. А морозиво й аніме будуть тут, мабуть, у першій десятці. Відтак, не дивно, що агенція LOLA MullenLowe створила два короткометражних аніме «Історії насолоди» для бренда Magnum (той, що морозиво, а не той, що презервативи), які були показані на австралійському Фестивалі японського кіно. Цю антологію короткометражної анімації поєднує тема пошуку справжньої насолоди.

Що ми розуміємо під насолодою? Як показують ці мініфільми, відповідь на таке питання буде в кожного своя. Це може бути повернення до давно забутого хобі чи усвідомлення того, що красу можна знайти повсюди. Це може бути просто ласування холодним шоколадом у спекотний день. Ці короткі історії намагаються нагадати нам, що пошуки насолоди – дуже людська риса, і наскільки різними є всі люди, настільки ж відрізняється для кожного розуміння того, що таке насолода.

В історії «Метелик» перед нами постає чоловік, вкрай виснажений щоденними поїздками в переповненому метро та монотонністю своєї офісної роботи (хоча багатьом із нас про таку щоденну рутину зараз лишається лише мріяти). Побачивши в парку літнього художника і надихнувшись розталим морозивом, він малює метелика, і це стає для нього першим кроком на шляху до віднайдення себе.

Історія «Konnichiwa» є зовсім іншою. Вона розпочинається з того, що дівчина пропонує морозиво сумному хлопцю в парку. На цьому місці починаєш замислюватися, а чого це єдина жіноча роль в аніме від Magnum зводиться до того, щоб підштовхнути до пошуку себе чергового чоловіка. (І чи чули взагалі ці креативники про тест Бекдел?) А потім сюжет бере і робить несподіваний поворот (і це – одна з причин, чому так багато людей насолоджуються аніме).

Морозиво в кожному кадрі

Ці короткометражки були створені брендом Magnum в колаборації з Powerhouse Animation Studios, що працювали над такими відомими аніме як Castlevania та Seis Manos. Кожен мініфільм містить численні «пасхалки». Ними стали іконічні силуети морозива на паличці, які уважний глядач помітить прихованими чи не в кожній сцені, починаючи з постерів. Мовляв, насолода поруч, треба лише вміти знайти її.

Джерело

Теги: анімаціякреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.