Твоя легальна трава вдома: Green Energy™ ініціював Instagram-проєкт із залученням лідерів думок

Green Energy™ продовжує «легалізовуватися» в Україні, ламаючи стереотипи та використовуючи доступні канали для комунікації з прогресивною аудиторією. На початку травня за участі відомих блогерів бренд втілив сміливий Instagram-проєкт під назвою «Твоя легальна трава вдома».

Green Energy™ ініціював Instagram-проєкт із залученням лідерів думок

Суть полягала в тому, що під час заборони прогулянок парками та скверами дев’ять популярних медійних персон отримали від Green Energy™ клаптик живого газону розміром 50×50 см для чілу «на природі» та декілька баночок енергетичного напою для натхнення. Зі своїм «острівцем свободи» вони творили все, що завгодно, зокрема — ділилися з підписниками думками про зелену енергію, якої зараз так бракує вдома. Меседж кампанії «Твоя легальна трава вдома» полягав у тому, щоб у легкій та дотепній манері донести: Green Energy™ є абсолютно безпечним, законним та корисним продуктом з огляду на цілющі властивості ненаркотичного канабіса.

Серед лідерів думок, яких бренд обрав для проєкту, були:

  • тверк-богиня Mamasita,
  • співачки Nikky Rocket та Olya Shelby,
  • репер U_C,
  • учасник гурту «Агонь» та колишній соліст Quest Pistols Антон Савлепов,
  • актор телесеріалу «Школа» Destin Lovel,
  • учасники першого та другого сезону «Топ-модель по-українськи» Анна Суліма і Дмитро Топоринський,
  • а також герой четвертого сезону серіаліті «Київ удень та вночі» Саша Озолін
Green Energy™ ініціював Instagram-проєкт із залученням лідерів думок

Концепція рекламної кампанії була розроблена креативною агенцією mozgi ideas. Ось як коментує проєкт креативний директор Влад Болсун: «Всі сміливі ідеї виникають спонтанно, а реалізуються — легко й органічно. Так вийшло і з нашим спільним проектом з Green Energy. Всі етапи — від появи задуму до останньої публікації — було реалізовано за рекордні 10 днів! Так ми самі надихнулися забавною ідеєю. Приємно, що з таким же ентузіазмом сприйняли цей легкий стьоб і наші блогери, які за тональністю своєї комунікації дуже резонують із аудиторією Green Energy. Активація виявилася надзвичайно актуальною, зважаючи на “позастереотипний” імідж бренда та контекст останніх місяців, про що й свідчать одержані результати».

Green Energy™ ініціював Instagram-проєкт із залученням лідерів думок

Підсумком активації стало охоплення аудиторії у понад 458 тисяч осіб. Під час кампанії вдалося залучити максимально широку вікову групу ЦА Green Energy™ — 18-35 років. Якраз ці молоді люди — активні користувачі соцмереж — найбільше схильні ставити все під сумнів та фільтрувати інформаційні вкиди, вони мають звичку переглядати стереотипи і робити власні сміливі висновки, що й передбачає ідеологія бренда.

Green Energy™ ініціював Instagram-проєкт із залученням лідерів думок

Травневий Instagram-проєкт за участі лідерів думов став продовженням глобальної кампанії Green Energy™ в стилі «розвінчання міфів». Зокрема стосовно такого визнаного у світі рафінованого суперфуду, як канабіс, із метою спонукати аудиторію рішуче виходити за рамки буденності та бути прогресивними в сприйнятті досягнень сучасності. Незважаючи на екстравагантність напою для українського ринку і такі виклики, як табуювання теми канабіса у соцмережах, а також інші законодавчі обмеження у рекламуванні продукту, бренду вдалося донести важливу інформацію до споживачів та закріпити позитивні асоціації щодо напою.

Фото в заголовку: Шарон МакКатчен / unsplash.com


Раніше ми розповідали про найбільш креативні ідеї, реалізовані світовою спільнотою до Всесвітнього дня бджіл 2020.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Організатори Cannes Lions запрошують до участі у Young Lions Live Award

Організатори Cannes Lions запрошують до участі у Young Lions Live Award

Young Lions Live Award — конкурс для креативних пар віком від 18 до 30. Ви можете бути студентами, співробітниками агенції, ...

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.

Тіні та дзеркала: Burger King викликає привид Рональда МакДональда

Відвідувачам повідомили, що ті можуть викликати привид Рональда МакДональда, якщо перед дзеркалом тричі скажуть вголос фразу «canceled clown».

Що принесло водою: агенція McCann повністю обставила квартиру річковим сміттям

Спочатку креативна команда планувала облаштувати кілька таких «апартаментів з річки» у вантажних контейнерах, які були б цілодобово відкриті для публіки.

Poster_VR_Collider

27 жовтня відбудеться онлайн-презентація проєкту Оксани Чепелик «VR Колайдер»

Арт-резиденцію в ZK/U — Центрі мистецтва і урбаністики в Берліні, фокусом якого є «місто», було переформатовано в онлайн VR-проєкт, що ...

Ретро-ігри та бойові банщиці: кампанії, що стали доказом ефективності лоу-фай контенту

Існує кілька дієвих стратегій, які сприяють ефективності лоу-фай контенту. Стиль ретро та навмисно недоладно зроблена реклама входять до їх числа.