Твоя легальна трава вдома: Green Energy™ ініціював Instagram-проєкт із залученням лідерів думок

Green Energy™ продовжує «легалізовуватися» в Україні, ламаючи стереотипи та використовуючи доступні канали для комунікації з прогресивною аудиторією. На початку травня за участі відомих блогерів бренд втілив сміливий Instagram-проєкт під назвою «Твоя легальна трава вдома».

Green Energy™ ініціював Instagram-проєкт із залученням лідерів думок

Суть полягала в тому, що під час заборони прогулянок парками та скверами дев’ять популярних медійних персон отримали від Green Energy™ клаптик живого газону розміром 50×50 см для чілу «на природі» та декілька баночок енергетичного напою для натхнення. Зі своїм «острівцем свободи» вони творили все, що завгодно, зокрема — ділилися з підписниками думками про зелену енергію, якої зараз так бракує вдома. Меседж кампанії «Твоя легальна трава вдома» полягав у тому, щоб у легкій та дотепній манері донести: Green Energy™ є абсолютно безпечним, законним та корисним продуктом з огляду на цілющі властивості ненаркотичного канабіса.

Серед лідерів думок, яких бренд обрав для проєкту, були:

  • тверк-богиня Mamasita,
  • співачки Nikky Rocket та Olya Shelby,
  • репер U_C,
  • учасник гурту «Агонь» та колишній соліст Quest Pistols Антон Савлепов,
  • актор телесеріалу «Школа» Destin Lovel,
  • учасники першого та другого сезону «Топ-модель по-українськи» Анна Суліма і Дмитро Топоринський,
  • а також герой четвертого сезону серіаліті «Київ удень та вночі» Саша Озолін
Green Energy™ ініціював Instagram-проєкт із залученням лідерів думок

Концепція рекламної кампанії була розроблена креативною агенцією mozgi ideas. Ось як коментує проєкт креативний директор Влад Болсун: «Всі сміливі ідеї виникають спонтанно, а реалізуються — легко й органічно. Так вийшло і з нашим спільним проектом з Green Energy. Всі етапи — від появи задуму до останньої публікації — було реалізовано за рекордні 10 днів! Так ми самі надихнулися забавною ідеєю. Приємно, що з таким же ентузіазмом сприйняли цей легкий стьоб і наші блогери, які за тональністю своєї комунікації дуже резонують із аудиторією Green Energy. Активація виявилася надзвичайно актуальною, зважаючи на “позастереотипний” імідж бренда та контекст останніх місяців, про що й свідчать одержані результати».

Green Energy™ ініціював Instagram-проєкт із залученням лідерів думок

Підсумком активації стало охоплення аудиторії у понад 458 тисяч осіб. Під час кампанії вдалося залучити максимально широку вікову групу ЦА Green Energy™ — 18-35 років. Якраз ці молоді люди — активні користувачі соцмереж — найбільше схильні ставити все під сумнів та фільтрувати інформаційні вкиди, вони мають звичку переглядати стереотипи і робити власні сміливі висновки, що й передбачає ідеологія бренда.

Green Energy™ ініціював Instagram-проєкт із залученням лідерів думок

Травневий Instagram-проєкт за участі лідерів думов став продовженням глобальної кампанії Green Energy™ в стилі «розвінчання міфів». Зокрема стосовно такого визнаного у світі рафінованого суперфуду, як канабіс, із метою спонукати аудиторію рішуче виходити за рамки буденності та бути прогресивними в сприйнятті досягнень сучасності. Незважаючи на екстравагантність напою для українського ринку і такі виклики, як табуювання теми канабіса у соцмережах, а також інші законодавчі обмеження у рекламуванні продукту, бренду вдалося донести важливу інформацію до споживачів та закріпити позитивні асоціації щодо напою.

Фото в заголовку: Шарон МакКатчен / unsplash.com


Раніше ми розповідали про найбільш креативні ідеї, реалізовані світовою спільнотою до Всесвітнього дня бджіл 2020.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аналоговий підхід до планування ремонту: виробник фарб створює мініатюрні діорами

Найцікавіші фото кімнат, що чекають на ремонт, перетворяться на напрочуд деталізовані мініатюрні діорами, як слід пофарбовані експертами компанії.

Архітектурна фірма NBBJ пропонує будувати лікарні за принципом МакДрайву

Нова концепція лікарні за принципом МакДрайву покликана знизити ризик зараження для тих, хто мусить звертатися по медичну допомогу в цей непевний час.

Українські креативники вперше стали переможцями Young Glory

8 місяців нон-стоп роботи, 8 брифів від креативних директорів з різних країн світу, 177 балів, 2 золота, 4 срібла, 1 ...

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Не бійся відкривати рота! Або як покликати молодь на вибори через AR-гру?

В рамках проєкту #вліпизасебе організація Global Office та креативне агентство ANGRY створили AR-гру, щоб популяризувати місцеві вибори серед молоді. «Люди, ...