Green Energy™ продовжує «легалізовуватися» в Україні, ламаючи стереотипи та використовуючи доступні канали для комунікації з прогресивною аудиторією. На початку травня за участі відомих блогерів бренд втілив сміливий Instagram-проєкт під назвою «Твоя легальна трава вдома».
Суть полягала в тому, що під час заборони прогулянок парками та скверами дев’ять популярних медійних персон отримали від Green Energy™ клаптик живого газону розміром 50×50 см для чілу «на природі» та декілька баночок енергетичного напою для натхнення. Зі своїм «острівцем свободи» вони творили все, що завгодно, зокрема — ділилися з підписниками думками про зелену енергію, якої зараз так бракує вдома. Меседж кампанії «Твоя легальна трава вдома» полягав у тому, щоб у легкій та дотепній манері донести: Green Energy™ є абсолютно безпечним, законним та корисним продуктом з огляду на цілющі властивості ненаркотичного канабіса.
Серед лідерів думок, яких бренд обрав для проєкту, були:
- тверк-богиня Mamasita,
- співачки Nikky Rocket та Olya Shelby,
- репер U_C,
- учасник гурту «Агонь» та колишній соліст Quest Pistols Антон Савлепов,
- актор телесеріалу «Школа» Destin Lovel,
- учасники першого та другого сезону «Топ-модель по-українськи» Анна Суліма і Дмитро Топоринський,
- а також герой четвертого сезону серіаліті «Київ удень та вночі» Саша Озолін
Концепція рекламної кампанії була розроблена креативною агенцією mozgi ideas. Ось як коментує проєкт креативний директор Влад Болсун: «Всі сміливі ідеї виникають спонтанно, а реалізуються — легко й органічно. Так вийшло і з нашим спільним проектом з Green Energy™. Всі етапи — від появи задуму до останньої публікації — було реалізовано за рекордні 10 днів! Так ми самі надихнулися забавною ідеєю. Приємно, що з таким же ентузіазмом сприйняли цей легкий стьоб і наші блогери, які за тональністю своєї комунікації дуже резонують із аудиторією Green Energy™. Активація виявилася надзвичайно актуальною, зважаючи на “позастереотипний” імідж бренда та контекст останніх місяців, про що й свідчать одержані результати».
Підсумком активації стало охоплення аудиторії у понад 458 тисяч осіб. Під час кампанії вдалося залучити максимально широку вікову групу ЦА Green Energy™ — 18-35 років. Якраз ці молоді люди — активні користувачі соцмереж — найбільше схильні ставити все під сумнів та фільтрувати інформаційні вкиди, вони мають звичку переглядати стереотипи і робити власні сміливі висновки, що й передбачає ідеологія бренда.
Травневий Instagram-проєкт за участі лідерів думов став продовженням глобальної кампанії Green Energy™ в стилі «розвінчання міфів». Зокрема стосовно такого визнаного у світі рафінованого суперфуду, як канабіс, із метою спонукати аудиторію рішуче виходити за рамки буденності та бути прогресивними в сприйнятті досягнень сучасності. Незважаючи на екстравагантність напою для українського ринку і такі виклики, як табуювання теми канабіса у соцмережах, а також інші законодавчі обмеження у рекламуванні продукту, бренду вдалося донести важливу інформацію до споживачів та закріпити позитивні асоціації щодо напою.
Фото в заголовку: Шарон МакКатчен / unsplash.com
Раніше ми розповідали про найбільш креативні ідеї, реалізовані світовою спільнотою до Всесвітнього дня бджіл 2020.