Національний виробник натуральних соків Galicia вирішив створити лінійку спеціально для дітлахів. Лаконічний об’єм, оновлена рецептура, повністю змінений концепт упаковки та унікальні персонажі — те, що вирізняє нову продукцію, яка з’явиться на полицях магазинів вже на початку грудня.

Бренд Galicia створив лінійку соків для дітей

Сучасні діти вже стають реальними споживачами. «Мама купи», — це минуле століття. На часі — своя картка, а краще — смартфон з NFC. Ще трохи, і ці хлопчики та дівчатка стануть молодими активними людьми, повноцінними споживачами, тож бренду важливо будувати з ними довірчі відносини вже сьогодні. Але рецептурою малечу не зацікавиш. Потрібна казка…

І вона народилась! Команда Galicia створила шість персонажів для кожного смаку з різними іменами, характерами, особливостями та навіть професіями. А ще розробила для них фірмові фрази у вигляді мінівіршика, щоб діти та батьки краще могли запам’ятати основну рису героя та асоціювати його з певним смаком.

Зі свого боку бюро Havas Kyiv Design створило неповторний візуальний образ кожного героя. Команда прагнула представити світові сучасних персонажів, які сподобаються малечі, а не просто стандартних мультяшних героїв.

Havas Kyiv Design створило неповторний візуальний образ кожного героя

Наприклад, Фруті (мультифруктовий сік) — дослідник, якому все цікаво, тому він трохи схожий на ботана в окулярах. Саме Фруті створює всі нові смаки Galicia. Дорі (мандариново-яблучний сік) — креативний поет і музикант, на що натякає його неординарний зовнішній вигляд — зачіска та окуляри. А Блекі (яблучно-чорничний сік) — душа компанії, завжди на хвилі трендів, тому має при собі стильні навушники.

Ще є мандрівниця Дюбі (яблучно-грушевий сік) — її пристрасть до пригод дизайнери передали у кожній деталі міміки. Непосида Ябі (яблучний сік) — він, звісно, з ніжками, і ніжна Бері (ягідний мікс).

Місія, яку бачили перед собою команди Galicia та Havas Kyiv Design — це подарувати дітям справжню казку. Адже дитинство — той прекрасний час, коли можна не просто пити сік, а легко переноситися в інший світ, наповнений пригодами.


Читайте також:

Михайло Головачко, Head of Design у Havas Kyiv Design, дає поради початківцям про перший досвід роботи, адаптацію в команді, пошук ідей та знання, якими повинен озброїтись графічний дизайнер.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...