Національний виробник натуральних соків Galicia вирішив створити лінійку спеціально для дітлахів. Лаконічний об’єм, оновлена рецептура, повністю змінений концепт упаковки та унікальні персонажі — те, що вирізняє нову продукцію, яка з’явиться на полицях магазинів вже на початку грудня.

Бренд Galicia створив лінійку соків для дітей

Сучасні діти вже стають реальними споживачами. «Мама купи», — це минуле століття. На часі — своя картка, а краще — смартфон з NFC. Ще трохи, і ці хлопчики та дівчатка стануть молодими активними людьми, повноцінними споживачами, тож бренду важливо будувати з ними довірчі відносини вже сьогодні. Але рецептурою малечу не зацікавиш. Потрібна казка…

І вона народилась! Команда Galicia створила шість персонажів для кожного смаку з різними іменами, характерами, особливостями та навіть професіями. А ще розробила для них фірмові фрази у вигляді мінівіршика, щоб діти та батьки краще могли запам’ятати основну рису героя та асоціювати його з певним смаком.

Зі свого боку бюро Havas Kyiv Design створило неповторний візуальний образ кожного героя. Команда прагнула представити світові сучасних персонажів, які сподобаються малечі, а не просто стандартних мультяшних героїв.

Havas Kyiv Design створило неповторний візуальний образ кожного героя

Наприклад, Фруті (мультифруктовий сік) — дослідник, якому все цікаво, тому він трохи схожий на ботана в окулярах. Саме Фруті створює всі нові смаки Galicia. Дорі (мандариново-яблучний сік) — креативний поет і музикант, на що натякає його неординарний зовнішній вигляд — зачіска та окуляри. А Блекі (яблучно-чорничний сік) — душа компанії, завжди на хвилі трендів, тому має при собі стильні навушники.

Ще є мандрівниця Дюбі (яблучно-грушевий сік) — її пристрасть до пригод дизайнери передали у кожній деталі міміки. Непосида Ябі (яблучний сік) — він, звісно, з ніжками, і ніжна Бері (ягідний мікс).

Місія, яку бачили перед собою команди Galicia та Havas Kyiv Design — це подарувати дітям справжню казку. Адже дитинство — той прекрасний час, коли можна не просто пити сік, а легко переноситися в інший світ, наповнений пригодами.


Читайте також:

Михайло Головачко, Head of Design у Havas Kyiv Design, дає поради початківцям про перший досвід роботи, адаптацію в команді, пошук ідей та знання, якими повинен озброїтись графічний дизайнер.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Тренди у типографіці для дизайну сайту в 2021 році (Інфографіка)

Типографіка перетворює слова із простого друкованого тексту на витончений канал комунікації. Так багато можна сказати завдяки дизайну шрифтів — від ...

Американські інженери показали прототип крижаного робота IceBot

Американські інженери Девін Керрол (Devin Carrol) і Марк Йім (Mark Yim) з Пенсільванського університету створили прототип двоколісного робота IceBot. Усі ...

Бренд Oakley представляє маску для обличчя, яка запобігає запотіванню окулярів

Бренд Oakley, відомий своїми стильними окулярами, представив високотехнологічну захисну маску для обличчя, яка ідеально підходить для тих, хто носить окуляри. ...

Вікіпедія відзначає 20-річний ювілей (Інфографіка)

Двадцять років тому, 15 січня 2001 року, Джиммі Вейлз та Ларрі Сенгер запустили сайт під назвою «Вікіпедія» — мережевий інформаційний ...

Ритейл та ескапізм: як мода і дизайн опановують віртуальний простір

Цифрова мода та віртуальний простір стають дедалі дивнішими, апелюючи до уяви та розмиваючи ті межі, у яких досі існував ритейл.

Creative Digest CIAU. Випуск #022

Чао, креатори! На зв’язку Creative Digest! Вітаємо всіх з Новим роком! Сподіваємось, ви добре відпочили за зимові свята та надихнулися ...