Національний виробник натуральних соків Galicia вирішив створити лінійку спеціально для дітлахів. Лаконічний об’єм, оновлена рецептура, повністю змінений концепт упаковки та унікальні персонажі — те, що вирізняє нову продукцію, яка з’явиться на полицях магазинів вже на початку грудня.
Сучасні діти вже стають реальними споживачами. «Мама купи», — це минуле століття. На часі — своя картка, а краще — смартфон з NFC. Ще трохи, і ці хлопчики та дівчатка стануть молодими активними людьми, повноцінними споживачами, тож бренду важливо будувати з ними довірчі відносини вже сьогодні. Але рецептурою малечу не зацікавиш. Потрібна казка…
І вона народилась! Команда Galicia створила шість персонажів для кожного смаку з різними іменами, характерами, особливостями та навіть професіями. А ще розробила для них фірмові фрази у вигляді мінівіршика, щоб діти та батьки краще могли запам’ятати основну рису героя та асоціювати його з певним смаком.
Зі свого боку бюро Havas Kyiv Design створило неповторний візуальний образ кожного героя. Команда прагнула представити світові сучасних персонажів, які сподобаються малечі, а не просто стандартних мультяшних героїв.
Наприклад, Фруті (мультифруктовий сік) — дослідник, якому все цікаво, тому він трохи схожий на ботана в окулярах. Саме Фруті створює всі нові смаки Galicia. Дорі (мандариново-яблучний сік) — креативний поет і музикант, на що натякає його неординарний зовнішній вигляд — зачіска та окуляри. А Блекі (яблучно-чорничний сік) — душа компанії, завжди на хвилі трендів, тому має при собі стильні навушники.
Ще є мандрівниця Дюбі (яблучно-грушевий сік) — її пристрасть до пригод дизайнери передали у кожній деталі міміки. Непосида Ябі (яблучний сік) — він, звісно, з ніжками, і ніжна Бері (ягідний мікс).
Місія, яку бачили перед собою команди Galicia та Havas Kyiv Design — це подарувати дітям справжню казку. Адже дитинство — той прекрасний час, коли можна не просто пити сік, а легко переноситися в інший світ, наповнений пригодами.
Читайте також:
Михайло Головачко, Head of Design у Havas Kyiv Design, дає поради початківцям про перший досвід роботи, адаптацію в команді, пошук ідей та знання, якими повинен озброїтись графічний дизайнер.