Бренд аудіотехніки Bose згадує сусідів незлим тихим словом та обмінює децибели на знижки

Може, ви живете у багатоповерхівці, а може, у власному будинку з садом, але в будь-якому разі вам майже напевно доводилося час від часу миритися з тим гармидером, який здіймають ваші сусіди. А вони вміють ловити саме той момент, коли у вас важлива відеоконференція! Саме до цих реалій і звертається бренд аудіотехніки Bose у своїй новій кампанії, розробленій агенцією Wunderman Thompson Dubai для аудиторії з ОАЕ.

Чорно-біле відео під назвою «Любий сусіде» (Dear Neighbor) нагадує, як це воно — жити поруч із людьми, які співають караоке на всю міць своїх легенів, вмикають пилосос опівночі, приміряють на себе роль діджея та дивляться фільми про війну, викрутивши гучність на максимум.

Але іронія тут, на диво, незла і обирає набагато позитивніший напрям, ніж ми звикли очікувати.

«Любий сусіде, — каже оповідач наприкінці, — я просто радий чути, що в тебе все добре».

А щоб не псувати цей добросусідський настрій, бренд пропонує практичне рішення проблеми.

Конвертація децибелів у знижки

У сучасному світі віддалена робота стала нормою для мільйонів офісних працівників. І багато хто здатен працювати вдома не менш продуктивно, ніж у офісі. Але не кожен домашній офіс достатньо тихий, і рівень шуму вдома іноді такий, що змушує з ностальгією згадувати медитативний гамір людної вулиці.

Тому, щоб вдовольнити потреби тих, хто потерпає від шуму найбільше, бренд аудіотехніки Bose обрав оригінальний підхід до продажу своїх нових протишумових навушників: чим більше шуму та галасу в домі — тим більша знижка.

Для цього агенція Wunderman Thompson Dubai розробила спеціальний «Шумометр» (Noise-O-Meter), який вимірює рівень фонового шуму та автоматично конвертує децибели у купони на знижки.

Пабло Мальдонадо (Pablo Maldonado), креативний директор Wunderman Thompson Dubai, так розповів про цю кампанію: «Зайві децибели шуму генерує все навколо: від завивання фену до підстрибування пральної машинки чи надміру галасливих сусідів. Ми хотіли, щоб люди не лише отримали можливість заощадити, але й трохи розвеселилися в процесі та змогли віднайти свій внутрішній спокій. Чим нам особливо подобається ідея такого шумометра, то це тим, що її задумали та втілили в життя ті наші співробітники, які й самі працюють з дому».

Шумоментр від бренду аудіотехніки Bose
Шумоментр від бренду аудіотехніки Bose

Ще одне креативне застосування шумометра можна побачити на прикладі індійської дорожньої поліції, яка у місті Мумбай таким чином виховує любителів без приводу погудіти у клаксон.

Джерело 1, 2

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

ASMR

VIDEOFIRMA створила серію ASMR-роликів для бренду Optimeal

Продакшн-студія VIDEOFIRMA виграла тендер з ідеєю серії ASMR-роликів з підсиленими звуками та макро-планами тварин. Сюжет рекламних роликів корму для тварин ...

Syoss вислав блогерам справжню бомбу

Щоб привернути увагу споживачів до лінійки сухих шампунів, що дарують плюс один день свіжості волоссю, Syoss разом з комунікаційним діджитал-агентством ...

Божевільні танці, клоуни та поцуплений Бенксі: несподіване позиціювання брендів індустрії розкоші

Ці шість робіт з добірки The Work наочно доводять, що несподіване позиціювання брендів індустрії розкоші запам’ятовується людям набагато краще.

Сайт знайомств Match каже, що Диявол + 2020 рік = кохання з першого погляду

Сайт знайомств Match і контент-студія Maximum Effort вийшли на новий рівень пандемічної трагікомедії, показавши абсурдну, але цікаву історію кохання.

Effie Awards Ukraine

Оголошення фіналістів Effie Awards Ukraine 2020

Премія Effie Awards Ukraine 2020 анонсує фіналістів – найбільш ефективні кампанії України в області маркетингових комунікацій. У фінал пройшло 139 ...

Eurobest

Eurobest оприлюднив шорт-листи в категоріях

Європейський фестиваль креативності Eurobest оприлюднив роботи, які увійшли в шорт-листи за визначеними категоріями. Українські роботи ввійшли в шорт-листи в двох ...