Бренд аудіотехніки Bose згадує сусідів незлим тихим словом та обмінює децибели на знижки

Може, ви живете у багатоповерхівці, а може, у власному будинку з садом, але в будь-якому разі вам майже напевно доводилося час від часу миритися з тим гармидером, який здіймають ваші сусіди. А вони вміють ловити саме той момент, коли у вас важлива відеоконференція! Саме до цих реалій і звертається бренд аудіотехніки Bose у своїй новій кампанії, розробленій агенцією Wunderman Thompson Dubai для аудиторії з ОАЕ.

Чорно-біле відео під назвою «Любий сусіде» (Dear Neighbor) нагадує, як це воно — жити поруч із людьми, які співають караоке на всю міць своїх легенів, вмикають пилосос опівночі, приміряють на себе роль діджея та дивляться фільми про війну, викрутивши гучність на максимум.

Але іронія тут, на диво, незла і обирає набагато позитивніший напрям, ніж ми звикли очікувати.

«Любий сусіде, — каже оповідач наприкінці, — я просто радий чути, що в тебе все добре».

А щоб не псувати цей добросусідський настрій, бренд пропонує практичне рішення проблеми.

Конвертація децибелів у знижки

У сучасному світі віддалена робота стала нормою для мільйонів офісних працівників. І багато хто здатен працювати вдома не менш продуктивно, ніж у офісі. Але не кожен домашній офіс достатньо тихий, і рівень шуму вдома іноді такий, що змушує з ностальгією згадувати медитативний гамір людної вулиці.

Тому, щоб вдовольнити потреби тих, хто потерпає від шуму найбільше, бренд аудіотехніки Bose обрав оригінальний підхід до продажу своїх нових протишумових навушників: чим більше шуму та галасу в домі — тим більша знижка.

Для цього агенція Wunderman Thompson Dubai розробила спеціальний «Шумометр» (Noise-O-Meter), який вимірює рівень фонового шуму та автоматично конвертує децибели у купони на знижки.

Пабло Мальдонадо (Pablo Maldonado), креативний директор Wunderman Thompson Dubai, так розповів про цю кампанію: «Зайві децибели шуму генерує все навколо: від завивання фену до підстрибування пральної машинки чи надміру галасливих сусідів. Ми хотіли, щоб люди не лише отримали можливість заощадити, але й трохи розвеселилися в процесі та змогли віднайти свій внутрішній спокій. Чим нам особливо подобається ідея такого шумометра, то це тим, що її задумали та втілили в життя ті наші співробітники, які й самі працюють з дому».

Шумоментр від бренду аудіотехніки Bose
Шумоментр від бренду аудіотехніки Bose

Ще одне креативне застосування шумометра можна побачити на прикладі індійської дорожньої поліції, яка у місті Мумбай таким чином виховує любителів без приводу погудіти у клаксон.

Джерело 1, 2

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...