Больше обуви. Больше историй
Наша обувь, так же, как и мы, тесно связана с различными жизненными событиями, новыми периодами и неожиданными историями.
 
Обувь – непосредственный участник этих моментов. Чем больше разной обуви мы носим – тем больше разных историй мы проживаем. Каждая пара что-то символизирует.
 
Наша обувь – это наши воспоминания и наши жизненные истории. Красочные. Живые. Яркие. И именно такой мы увидели нашу осенне-зимнюю кампанию. 
 
Кампания выполнена для рекламы в прессе, наружной и онлайн-рекламы, а также представлена на витринах, внутренних интерьерах и видеозаставках сети INTERTOP.
 
 
 

Клиент: INTERTOP

Маркетинг-директор: Валерия Толочина

Руководитель сектора бренд-маркетинга: Мария Самплавская

 

Креативное агентство: THINKMcCANN

Креативный директор: Евгений Каминский

Арт-директор: Оксана Капранова

Старший копирайтер: Елена Гнучева

Дизайнер: Евгений Алексеев

Эккаунт-директор: Анна Бобина

Эккаунт-менеджер: Анастасия Клюшникова

 

Продакшн: Shootgroup

Продюсер: Татьяна Руденко

Режиссер/фотограф: Дмитрий Гончаров

 

 

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Green Energy™ ініціював травневий Instagram-проект із залученням лідерів думок

Бренд Green Energy продовжує «легалізовуватися» в Україні, ламаючи стереотипи та використовуючи доступні канали для комунікації з прогресивною аудиторією. На початку ...

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Вікторія Дідух, керівниця event-команди ЕРАМ, ділиться напрацюваннями, які івенти можна і треба проводити всередині компаній, з якими викликами зіштовхнулася команда ...

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Агенція Buzzfactory Ukraine опублікувала дослідження глобальних трендів в області маркетингу впливу під час кризи, яку викликала епідемія COVID-19. Під час ...

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

Нова айдентика реалізована у вигляді графічних елементів, що символізують універсальні потреби та цінності людей. Таким чином розкривається цьогорічна тема КиївПрайду: ...

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

В Литві чимало закладів перетворилося на ресторани з манекенами. Участь у проєкті взяли 19 магазинів та кількадесят ресторанів і кафе району Старе місто.

#Замаскуйтунелі: Havas Creative Group Ukraine нагадали, як правильно носити захисні маски

#Замаскуйтунелі: Havas Creative Group Ukraine нагадали, як правильно носити захисні маски

11 травня в Україні було оголошено пом’якшення умов карантину. Але це ще не привід забувати про захисні маски — чи ...