Больше обуви. Больше историй
Наша обувь, так же, как и мы, тесно связана с различными жизненными событиями, новыми периодами и неожиданными историями.
 
Обувь – непосредственный участник этих моментов. Чем больше разной обуви мы носим – тем больше разных историй мы проживаем. Каждая пара что-то символизирует.
 
Наша обувь – это наши воспоминания и наши жизненные истории. Красочные. Живые. Яркие. И именно такой мы увидели нашу осенне-зимнюю кампанию. 
 
Кампания выполнена для рекламы в прессе, наружной и онлайн-рекламы, а также представлена на витринах, внутренних интерьерах и видеозаставках сети INTERTOP.
 
 
 

Клиент: INTERTOP

Маркетинг-директор: Валерия Толочина

Руководитель сектора бренд-маркетинга: Мария Самплавская

 

Креативное агентство: THINKMcCANN

Креативный директор: Евгений Каминский

Арт-директор: Оксана Капранова

Старший копирайтер: Елена Гнучева

Дизайнер: Евгений Алексеев

Эккаунт-директор: Анна Бобина

Эккаунт-менеджер: Анастасия Клюшникова

 

Продакшн: Shootgroup

Продюсер: Татьяна Руденко

Режиссер/фотограф: Дмитрий Гончаров

 

 

 

 

 

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...