Больше интерактивности в наружке

Поставщик оборудования и программных продуктов для телекоммуникаций компания Alcatel-Lucent вывела на рынок миниатюрную базовую станцию, поддерживающую стандарт LTE и связь Wi-Fi и предназначенную для конструкций наружной рекламы. Новая станция Compact LTE Metro Cell была протестирована несколькими операторами наружной рекламы, в частности JCDecaux, и вполовину меньше своей предшественницы. Размер соты – 5 куб. см, одновременно станция может поддерживать до 200 пользователей, её ёмкость составляет 60 МГц, а выходная мощность – до 5 Вт.

Новинка Alcatel-Lucent предназначена для размещения в конструкциях уличной мебели – ситиформатах (как отдельно стоящих, так и на остановках) и информационных стендах. Она поможет повысить качество мобильного покрытия в городах и, благодаря своему размеру, не будет заметна на рекламоносителях. В некоторых случаях для улучшения качества сигнала производитель советует заменять металлическую поверхность outdoor-конструкции на пластиковую.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...

Jooble запустив сайт із медитаціями #HRsuperhero до дня HR-менеджерів і рекрутерів

Міжнародний сервіс для пошуку роботи Jooble запустив лендинг #HRsuperhero з  медитаціями до дня HR-менеджерів і рекрутерів. Сайт був розроблений з ...

Все пізнається в порівнянні: Suzuki запрошує австралійців на тест-драйв до конкурентів

Австралійське відділення компанії Suzuki пропонує потенційним покупцям з’їздити у машині Suzuki на тест-драйв до конкурентів.

Культура подарунків: з’явився новий сервіс Upfront для створення gift cards

В Україні з’явився сервіс для створення онлайн-сертифікатів — Upfront. Платформа допомагає сконструювати white label сайт для електронних сертифікатів, ваучерів послуг. ...

Ісландія пропонує святкувати рибне Різдво двічі на тиждень

Розповідь про те, як рибний Санта-Клаус готується до свята, дозволила креаторам органічно поєднати чотири головні риси товару.

Бренд Jeep цитує Карла Сагана та закликає берегти «бліду блакитну цятку»

У своїй колаборації зі сценаристкою, режисеркою та продюсеркою Енн Друян бренд Jeep цитує Карла Сагана в ефектному проморолику.