Больше интерактивности в наружке

Поставщик оборудования и программных продуктов для телекоммуникаций компания Alcatel-Lucent вывела на рынок миниатюрную базовую станцию, поддерживающую стандарт LTE и связь Wi-Fi и предназначенную для конструкций наружной рекламы. Новая станция Compact LTE Metro Cell была протестирована несколькими операторами наружной рекламы, в частности JCDecaux, и вполовину меньше своей предшественницы. Размер соты – 5 куб. см, одновременно станция может поддерживать до 200 пользователей, её ёмкость составляет 60 МГц, а выходная мощность – до 5 Вт.

Новинка Alcatel-Lucent предназначена для размещения в конструкциях уличной мебели – ситиформатах (как отдельно стоящих, так и на остановках) и информационных стендах. Она поможет повысить качество мобильного покрытия в городах и, благодаря своему размеру, не будет заметна на рекламоносителях. В некоторых случаях для улучшения качества сигнала производитель советует заменять металлическую поверхность outdoor-конструкции на пластиковую.

 

 

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...