Больше интерактивности в наружке

Поставщик оборудования и программных продуктов для телекоммуникаций компания Alcatel-Lucent вывела на рынок миниатюрную базовую станцию, поддерживающую стандарт LTE и связь Wi-Fi и предназначенную для конструкций наружной рекламы. Новая станция Compact LTE Metro Cell была протестирована несколькими операторами наружной рекламы, в частности JCDecaux, и вполовину меньше своей предшественницы. Размер соты – 5 куб. см, одновременно станция может поддерживать до 200 пользователей, её ёмкость составляет 60 МГц, а выходная мощность – до 5 Вт.

Новинка Alcatel-Lucent предназначена для размещения в конструкциях уличной мебели – ситиформатах (как отдельно стоящих, так и на остановках) и информационных стендах. Она поможет повысить качество мобильного покрытия в городах и, благодаря своему размеру, не будет заметна на рекламоносителях. В некоторых случаях для улучшения качества сигнала производитель советует заменять металлическую поверхность outdoor-конструкции на пластиковую.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...