• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Больше хорошей рекламы народу! Хочет он этого или нет…

30 Травня, 2016
Час прочитання: 1 хв.
A A
Больше хорошей рекламы народу! Хочет он этого или нет…
Share on FacebookShare on Twitter

Ранее, если человек не являлся пользователем Facebook или не был в него залогинен, то он не видел рекламных сообщений, контролируемых Facebook Audience Network, на сайтах и приложениях третьих сторон. Теперь Facebook-реклама найдет его и здесь.

Нововведение может значительно увеличить продажи и размещение видео и медийной рекламы по всему интернету. Оно также подстегнет конкуренцию с Google, который доминирует на глобальном рынке digital-рекламы. В прошлом году, по данным eMarketer, объем этого рынка составил более $170 млрд.

«У паблишеров и разработчиков приложений есть пользователи, которых нет в Facebook. Нам кажется, мы можем лучше других справиться с управлением рекламой для этих пользователей», — заявил Эндрю Босворт, вице-президент по рекламной и бизнес-платформе Facebook.

Чтобы тарегтировать рекламу на пользователей без аккаунтов в социальной сети, компании нужны данные о них. Для их сбора Facebook будет использовать куки, свои кнопки лайков и плагины, а также другие инструменты. После начального сбора данных компания будет использовать паттерны, выведенные на основе своей огромной базы пользователей, чтобы показывать более релевантную и таргетированную рекламу пользователям без аккаунтов.

Это могут быть данные о том, почему пользователи посетили конкретный сайт, какие интересы и хобби у них могут быть. Эти детали первостепенны для воспроизведения точного таргетирования Facebook на людей без аккаунта. Если сотни тысяч пользователей социальной сети посещают тот же сайт и заинтересованы в конкретной марке одежды, Facebook может использовать это знание, чтобы улучить релевантность рекламы для других посетителей сайта без аккаунта.

«Поскольку у нас есть аудитория более миллиарда человек, которую мы понимаем, то можем лучше, чем другие компании, использовать подобный механизм», — объясняет Босворт WSJ.

В отчете за первый квартал текущего года Facebook объявил о 1,65 млрд активных месячных пользователей. По данным Международного союза электросвязи, за прошлый год интернетом воспользовалось 3,17 млрд человек в мире.

 


Теги: новини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv
Відео

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

25 Серпня, 2023

Львів довгий час зображували містом історії, вікових традицій, броварів тощо. Але це також динамічне й еклектичне місто, його красиві молоді люди закохали нас у себе й надихнули зняти рекламу «Львівського»...

Читати даліDetails

« Додому»: зворушлива колаборація Укрзалізниці з мобільним застосунком Templify

Нова книга Деббі Міллман

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.