Блокада и убытки

За первые шесть месяцев 2015 года блокировщики рекламы отключили объявления на общую сумму $20 млрд. Общее количество пользователей систем блокировки достигло 198 млн человек, говорится в отчёте компаний Adobe и Pagefair.

Во втором квартале 2015 года количество пользователей блокировщиков рекламы выросло на 41% по сравнению с аналогичным периодом 2014 года. В настоящее время системами блокировки пользуются около 77 млн пользователей в месяц в Европе и 45 млн в месяц — в США.

Большая часть пользователей блокировщиков приходится на браузер Chrome — около 126 млн пользователей ежемесячно (рост на 51% за год). Аудитория пользователей блокировщиков на Firefox выросла на 17% (до 48 млн пользователей ежемесячно), на Safari — на 71% (до 9 млн).

В настоящее время 98% аудитории блокировщиков пользуются ими с десктопов. С мобильных устройств около 40% блокировок поступает от пользователей Firefox — к концу второго квартала 2015 года системами блокировки пользовались 16% пользователей этого браузера. Впрочем, ситуация может измениться после выхода iOS 9, в которой можно будетсоздавать собственные блокировщики, предупреждают аналитики.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...