Билли Джин Кинг призывает девушек не бросать спорт после школы

Билли Джин Кинг – живая легенда мирового тенниса, рекордсменка по победам на Уимблдоне, приняла участие в новой рекламной кампании adidas «Here to Create Change».

Известно, что многие подростки по окончании школы уделяют занятиям спортом гораздо меньше внимания, а некоторые бросают спорт вообще. Причем, девочки более чем в два раза чаще склонны бросать спорт, чем мальчики своего возраста.

Именно к нима бренд adidas обращается через посредство теннисной легенды, которая призывает девочек верить в себя и стремиться к спортивным вершинам. Билли Джин Кинг выбрана в качестве лица кампании не случайно – помимо своих спортивных достижений, она известна  как неустанный и непримиримый борец за равноправие женщин в спорте.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...