BigBoard Ukraine/JCDecaux провела спеціальну подію присвячену DOOH та презентувала ринку мережу цифрових LED-екранів 4х8 в Києві

Група компаній BigBoard Ukraine/JCDecaux презентувала ринку мережу LED-екранів 4*8 у Києві – високотехнологічних цифрових носіїв зовнішньої реклами, які відповідають найвищим світовим стандартам JCDecaux. Для України це унікальний продукт – це перші цифрові конструкції такого формату і таких можливостей для створення якісного рекламного контенту.

Розбудову цифрової мережі було розпочато у липні цього року і наразі мережа налічує 8 конструкцій, у перспективі кількість носіїв буде збільшено до 10 LED-екранів.

19 вересня, у Києві відбулась спеціальна подія – Digital Garden Event, присвячена DOOH та презентації нової цифрової мережі BigBoard Ukraine українській професійній спільноті.

Гостями Digital Garden Event стали більше 100 професіоналів рекламної галузі – представники провідних медійних та креативних агентств.

Вагомою перевагою LED-екранів BigBoard Ukraine є і те, що управління контентом здійснюється за допомогою спеціального програмного забезпечення BroadSign, з яким працює JCDecaux в усьому світі.

Всі конструкції заміряні та прораховані з урахуванням середньої швидкості руху транспорту експертом з досліджень у зовнішній рекламі Сергієм Смоляром.

Аскольд Шестунов, CEO групи компаній BigBoard Ukraine/JCDecaux: «Із появою цифри, ринок очікував від нас прориву. І ми думали як відповісти на це очікування. Сьогодні ми готові надавати нашим клієнтам високоякісний, повністю європейський продукт та сервіс».

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія Apple створила кумедний мініфільм про віддалену роботу

Apple створила сиквел до ролика «The Underdogs», який показує чимало моментів, добре знайомих всім, кому останнім часом доводилося працювати дистанційно.

Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів

Всеукраїнська рекламна коаліція представляє Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів (білінгів) за 2019 рік Мета рейтингу – показати ...

45-метрові декорації та зйомка одним кадром: як Ajax Systems знімали новий продуктовий ролик

На жаль, Супермена немає, а Робокоп — вигадка. На щастя, маємо реального супергероя, який щодня протистоїть вогню, воді та злочинному ...

Фонд поддержки МСБ PRIME Group превысил 10 миллионов гривен

Оператор наружной рекламы PRIME Group оказал маркетинговую помощь украинским компаниям, бизнес которых пострадал от разрушительного влияния пандемии COVID-19. В рамках ...

Нова кампанія для бренду морозива Monaco від креативного агентства banda

У бренду морозива Monaco є ціла купа незаїжджених смаків. Так виникла ідея — донести, що морозиво Monaco зі своїми неочікуваними ...

Burger King за допомогою малюнків нагадав публіці, якою є зона покриття кожного ресторану

Споживачам було запропоновано створити власну інтерпретацію тих геометричних фігур, які утворює зона покриття кожного ресторану.