Без путешествий нет прогресса – реклама Airbnb

Airbnb снял ролик относительно запрета на въезд в США для жителей Ирана, Ливии, Северной Кореи, Сирии, Венесуэлы, Сомали и Йемена после того, как такой указ Президента Трампа был утвержден Верховным судом США.

Соучредители Airbnb Брайан Чески, Джо Геббиа и Натан Блечарчик выступили против такого решения суда, заявив, что это противоречит миссии и ценностям США. Они подчеркнули, что путешествия – это двигатель прогресса, который открывает двери и строит мосты между культурами по всему миру.

С этой целью Airbnb выпустил 30-секунднй ролик, в котором говорится о том, что мир без путешествий, где бы все строили стены и никто не выходил из дома, привел бы к регрессу.

Airbnb сотрудничает с Международным проектом помощи беженцам и обещает сделать пожертвования в размере до 150 тыс. долларов для полной реализации этого проекта.

Множество брендов, включая Google, Microsoft, Slack и Lyft, также негативно высказались против запрета на поездки в США.

Диана Мехедок

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...