Без путешествий нет прогресса – реклама Airbnb

Airbnb снял ролик относительно запрета на въезд в США для жителей Ирана, Ливии, Северной Кореи, Сирии, Венесуэлы, Сомали и Йемена после того, как такой указ Президента Трампа был утвержден Верховным судом США.

Соучредители Airbnb Брайан Чески, Джо Геббиа и Натан Блечарчик выступили против такого решения суда, заявив, что это противоречит миссии и ценностям США. Они подчеркнули, что путешествия – это двигатель прогресса, который открывает двери и строит мосты между культурами по всему миру.

С этой целью Airbnb выпустил 30-секунднй ролик, в котором говорится о том, что мир без путешествий, где бы все строили стены и никто не выходил из дома, привел бы к регрессу.

Airbnb сотрудничает с Международным проектом помощи беженцам и обещает сделать пожертвования в размере до 150 тыс. долларов для полной реализации этого проекта.

Множество брендов, включая Google, Microsoft, Slack и Lyft, также негативно высказались против запрета на поездки в США.

Диана Мехедок

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #002

Чао, креатори! А ось і другий випуск Creative Digest CIAU! Нова порція найцікавішого зі світу креативу! Creative Digest · Creative ...

Українське агентство banda відкриває офіс у Каліфорнії

Каліфорнійський офіс banda очолить Ярослав Сердюк, співзасновник та директор зі стратегії агентства. Ярослав вже повністю переїхав до Каліфорнії та відповідатиме ...

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.