Best Marketing Teams 2019

Всеукраїнська рекламна коаліція разом із дослідницькою компанією Factum Group назвала імена кращих маркетинг-команд України 2019 року.

Вже сьомий раз, починаючи з 2013 року, рейтинги маркетингових команд Вest Marketing Teams проводяться за загальними правилами, але роздільно в різних номінаціях, які відповідають продуктовим категоріям конкурсу Effie Awards Ukraine.

Спеціалісти Factum Group проаналізували всі вихідні дані та склали на їх базі рейтинг. У кожній із індустрій виявлені лідери, чиї імена були оголошені на Церемонії нагородження переможців премії Effie Awards Ukraine 2019.

При складенні рейтингу в 2019 році, окрім власне нагород Effie Awards Ukraine, враховувались результати креативного сезону за останній рік, нагороди, які отримали кампанії в конкурсі Best Marketing Innovations, медійні бюджетні показники (WGRP в ТV та GRP для інтернету), кількість іміджевих і промокампаній, доля маркетингового бюджету, яка була виділена на рекламно-комунікаційну активність, тощо. Деталі у таблиці:

Критерії оцінки Використання даних Вакга критерію
WGRP ДАНі ІТК 14%
GRP INTERNET ADVERTTRACK FACTUM 6%
Кількість іміджевих кампаній Опитування 10%
кКількість промо-кампаний опитування 10%
EFFIE AWARDS: нагороди 2019 ВРК 20%
КРЕАТИВ: нагороди 2018/2019 ВРК 15%
BEST MARKETING INNOVATIONS: нагороди 2019 ВРК 15%
ДОЛЯ МАРКЕТИНГ-БЮДЖЕТУ, що виділяється НА РЕКЛАМНО-КОМУНІКАЦІЙНУ АКТИВНіСТЬ опитування 10%

У підсумковий залік рейтингу Best Marketing Teams включені тільки ті номінації, в яких маркетингові команди-переможці, набрали не менше 50% балів, причому мали як нагороди за ефективність і креативність, так і медійні бюджети. Крім переможців, до рейтингу включено маркетингові команди, які набрали не менше 30 відсотків балів рейтингу.

Із результами Best Marketing Teams 2019, а також із методикою розрахунку ви можете ознайомитись за посиланням.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...