Всеукраїнська рекламна коаліція разом із дослідницькою компанією Factum Group назвала імена кращих маркетинг-команд України 2019 року.

Вже сьомий раз, починаючи з 2013 року, рейтинги маркетингових команд Вest Marketing Teams проводяться за загальними правилами, але роздільно в різних номінаціях, які відповідають продуктовим категоріям конкурсу Effie Awards Ukraine.

Спеціалісти Factum Group проаналізували всі вихідні дані та склали на їх базі рейтинг. У кожній із індустрій виявлені лідери, чиї імена були оголошені на Церемонії нагородження переможців премії Effie Awards Ukraine 2019.

При складенні рейтингу в 2019 році, окрім власне нагород Effie Awards Ukraine, враховувались результати креативного сезону за останній рік, нагороди, які отримали кампанії в конкурсі Best Marketing Innovations, медійні бюджетні показники (WGRP в ТV та GRP для інтернету), кількість іміджевих і промокампаній, доля маркетингового бюджету, яка була виділена на рекламно-комунікаційну активність, тощо. Деталі у таблиці:

Критерії оцінки Використання даних Вакга критерію
WGRP ДАНі ІТК 14%
GRP INTERNET ADVERTTRACK FACTUM 6%
Кількість іміджевих кампаній Опитування 10%
кКількість промо-кампаний опитування 10%
EFFIE AWARDS: нагороди 2019 ВРК 20%
КРЕАТИВ: нагороди 2018/2019 ВРК 15%
BEST MARKETING INNOVATIONS: нагороди 2019 ВРК 15%
ДОЛЯ МАРКЕТИНГ-БЮДЖЕТУ, що виділяється НА РЕКЛАМНО-КОМУНІКАЦІЙНУ АКТИВНіСТЬ опитування 10%

У підсумковий залік рейтингу Best Marketing Teams включені тільки ті номінації, в яких маркетингові команди-переможці, набрали не менше 50% балів, причому мали як нагороди за ефективність і креативність, так і медійні бюджети. Крім переможців, до рейтингу включено маркетингові команди, які набрали не менше 30 відсотків балів рейтингу.

Із результами Best Marketing Teams 2019, а також із методикою розрахунку ви можете ознайомитись за посиланням.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.