Best Marketing Teams-2, или Новые приключения маркетологов

Среди шестнадцати команд победителей прошлого года  – маркетинговые отделы таких компаний, как Samsung Electronics, Kyivstar, Mars Ukraine, Carlsberg, Adidas, Comfy, McDonald’s, Хортица, Unilever и других.

При составлении рейтинга в 2013 году, среди прочих факторов, учитывались результаты креативных фестивалей и конкурсов Effie Awards Ukraine за два последних года. Соответственно, в этом году в рейтинг вошли результаты одного креативного сезона, который завершился в мае 2014 года. Кроме того, в общем зачете учитываются и награды, которые получили кампании в конкурсе Best Marketing Innovations. Победители Best Marketing Innovations были оглашены 29 мая на церемонии награждения.

В настоящее время участники рейтинга отвечают на вопросы специальной анкеты, разработанной исследовательской компанией Factum Group. Баллы, начисленные за ответы анкеты, составят 30% финальной оценки.

Единственной неизвестной переменной пока остается результат Effie Awards Ukraine 2014, и его вес в общем зачете составляет 20%. Таким образом, успешность кампаний в главном конкурсе рекламной и маркетинговой эффективности во многом повлияет на окончательную позицию маркетинговой команды в рейтинге.
Для того чтобы принять решение об участии в Effie Awards Ukraine 2014, у рекламодателей есть еще два дня. Оргкомитет Effie Awards после 24 октября будет принимать только заявки, указанные при онлайн-регистрации.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...