А ще, говорячи про ПриватБанк, точно будуть звучати «най-» слова: найприбутковіший, наймасштабніший, найуспішніший банк з найчисленнішою аудиторією. І ще багато «най-», в тому числі і той, який найбільше критикують.
Так відбувається, бо картка ПриватБанку є майже у кожного, а фраза «скинь на Приват» уже стала народною. Але чим більше юзерів, тим більше щодня перевіряють твою роботу. Клієнти відслідковують кожен баг та пишуть пости у соцмережах щоразу, коли щось зависло у Приват24. І насправді це стимулює до розвитку, адже не критикують тільки тих, хто нічого не робить.
В той самий час банк постійно запускав і запускає безліч нових проектів та інновацій, але рідко підтримує їх масштабними рекламними кампаніями.
Тож банк, який не має проблем з впізнаваністю, але прагне змінити стиль рекламних комунікацій з мільйонами юзерів по всій країні, звернувся по допомогу до креативного агентства banda.
ПриватБанк — унікальний клієнт, клієнт-челендж, один із стовпів державної економіки. Але цей досвідчений гравець дуже потребував креативних ідей. Тому команда banda попрацювала над тим, щоб віднайти роль бренду та показати його справжність.
І тоді стало зрозуміло, що впродовж усіх 28 років ПриватБанк просто бере і робить: не чекає з моря погоди, не розводить демагогію, а багато й невпинно працює. Звідси народився новий слоган — «беремо і робимо».
«Тепер ми разом з banda будемо розповідати про те, що саме бере і робить ПриватБанк. Перша масштабна кампанія починається з самоіронічного ролику. В ньому банк не боїться жартувати над собою і від душі дякує усім, хто критикує, і тим самим робить його кращим,» — коментує Вікторія Губіна, директорка з маркетингу ПриватБанку.
А нещодавно ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін.