Benckiser меняет лицо

Английский производитель товаров для дома, средств по уходу за здоровьем и личной гигиене Reckitt Benckiser планирует обновить дизайн упаковки главных своих торговых марок — бренда контрацептивов Durex, обезболивающего препарата Nurofen и стирального средства Vanish. Для этого производитель выбрал партнеров — агентства Anthem и SGS International.

Как сообщают СМИ, заключение новых партнерских связей не означает прекращение работы с прежними агентствами-партнерами компании.

RB продолжит тесное сотрудничество с такими агентствами, как Brand Union, Lothar Boehm Associates, DCA и VanBerlo, с которыми взаимодействует уже долгие годы. Они, в свою очередь, продолжат выполнять функции главных стратегических партнеров по дизайну Reckitt Benckiser.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Відтоді, як обсяг трафіку на YouTube збільшився на 30% за перші 2 тижні карантину, стало зрозуміло, що у сфері відеоконтенту ...

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Класичний мозковий штурм як інструмент пошуку нових ідей сьогодні під великим питанням. Чим його замінити, які інструменти для пошуку нових ...

Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok. «В історії роботи ...

Вливания во влияние: агентство PROVID усиливает направление по работе с инфлюенсерами

Следуя мировым коммуникационным трендам и проверив общее количество личных подписок на каналы и персональные профили в YouTube, TikTok и Instagram, ...

Приховані написи: у Флориді випустили туристичну мапу, що реагує на сонячне світло

Visit Florida не втрачає надії пробудити в серцях туристів жагу подорожей та познайомити їх з менш відомими туристичними принадами «штату сонячного сяйва».

cover UMF online show 2020

Український маркетинг-форум оголошує програму свого Першого маркетингового онлайн-шоу

Лихо не без добра. Через всім відомі обставини у 2020 році Український маркетинг-форум реалізує новий формат – маркетингове онлайн-шоу. Оргкомітет ...