Бельгийскому магазину Krefel придется раскошелиться из-за футбола

Бельгийский магазин бытовой техники Krefel объявил о начале возврата денег клиентам, которые купили телевизоры по специальной акции.

Условия акции: покупка телевизора размером более 55 дюймов, деньги за который вернут, если сборная Бельгии забьет на ЧМ-2018 более 15 голов. Ритейлер ничем не рисковал, так как букмекеры перед началом чемпионата уверяли, что шансы Бельгии забить больше 15 голов равны 1%.

Однако в последнем матче национальной сборной (за третье место с Англией) бельгийским футболистам удалось поразить ворота соперников два раза, доведя итоговый показатель на ЧМ до 16 голов.

Бельгийский ритейлер уже заявил, что сдержит слово и вернет деньги участникам акции в полном объеме. «Мы сделали это! Наши «дьяволы» забили более 15 голов на чемпионате мира по футболу в России. Это означает, что мы начинаем выплаты тысячам клиентов, которые купили телевизоры», — говорится в сообщении Krefel.
Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Беремо і робимо. Комунікаційний перезапуск ПриватБанку

ПриватБанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим в України надав можливість персоналізувати картки, ...

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін. У ...

МАМІ: Інсайти від лідерів ринку маркетингових сервісів

Як у ситуації турбулентності утримати бізнес? Які стратегії запроваджувати у компанії, щоб навіть у такі часи розвивати агентство? Чого очікувати ...

Віртуальний туризм: кампанія PLAY NZ демонструє Нову Зеландію у форматі відеогри

Організація Tourism New Zealand запрошує весь світ ознайомитися з кампанією PLAY NZ, яка імітує відеогру з відкритим світом. Ця новаторська ...

5 рекламних роликів, які номінували на премію Emmy 2020

Американська телевізійна премія Emmy оголосила 5 номінантів у категорії «Найкраща реклама 2020 року». Переможця оголосять на щорічній церемонії вручення 20 ...

Paula Scher, Mirko Borsche і Eike König на першій конференції WHATABOUT: Future of Brands

11-13 вересня відбудеться WHATABOUT: Future of Brands — перша онлайн-конференція про діджитальну реальність у дизайні, візуальних та бренд комунікаціях. На ...