Бельгийскому магазину Krefel придется раскошелиться из-за футбола

Бельгийский магазин бытовой техники Krefel объявил о начале возврата денег клиентам, которые купили телевизоры по специальной акции.

Условия акции: покупка телевизора размером более 55 дюймов, деньги за который вернут, если сборная Бельгии забьет на ЧМ-2018 более 15 голов. Ритейлер ничем не рисковал, так как букмекеры перед началом чемпионата уверяли, что шансы Бельгии забить больше 15 голов равны 1%.

Однако в последнем матче национальной сборной (за третье место с Англией) бельгийским футболистам удалось поразить ворота соперников два раза, доведя итоговый показатель на ЧМ до 16 голов.

Бельгийский ритейлер уже заявил, что сдержит слово и вернет деньги участникам акции в полном объеме. «Мы сделали это! Наши «дьяволы» забили более 15 голов на чемпионате мира по футболу в России. Это означает, что мы начинаем выплаты тысячам клиентов, которые купили телевизоры», — говорится в сообщении Krefel.
Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...