Белье от джинсового короля

При запуске Levi’s Basics, новой линейки мужских носков, футболок и нижнего белья, агентство Mad Projects (обладатель лицензии бренда) понимало, что им необходимо мыслить за пределами традиционных упаковок трусов по три штуки. Для продукта, который выделяется благодаря своим традиционным джинсовым элементам, им хотелось создать упаковку, которая будет не только эстетически привлекательной, но и функциональной.

1413220052203 743974 - Белье от джинсового короля

Фото: packagingoftheworld.com

Каждая упаковка линейки 3 Series сделана так, чтобы её хотелось сохранить и использовать не только для хранения нижнего белья на прилавках магазина, пишет Upakovano.ru. Упаковка 200 series представляет собой коробку с прозрачным окошком. В устойчивый пакет с таким же прозрачным окошком упаковывается продукция линейки 300 series. А коробки 400 series изготовлены из аутентичных деревянных панелей.

1413220052849 755146 - Белье от джинсового короля

Фото: packagingoftheworld.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...

Jooble запустив сайт із медитаціями #HRsuperhero до дня HR-менеджерів і рекрутерів

Міжнародний сервіс для пошуку роботи Jooble запустив лендинг #HRsuperhero з  медитаціями до дня HR-менеджерів і рекрутерів. Сайт був розроблений з ...

Все пізнається в порівнянні: Suzuki запрошує австралійців на тест-драйв до конкурентів

Австралійське відділення компанії Suzuki пропонує потенційним покупцям з’їздити у машині Suzuki на тест-драйв до конкурентів.

Культура подарунків: з’явився новий сервіс Upfront для створення gift cards

В Україні з’явився сервіс для створення онлайн-сертифікатів — Upfront. Платформа допомагає сконструювати white label сайт для електронних сертифікатів, ваучерів послуг. ...

Ісландія пропонує святкувати рибне Різдво двічі на тиждень

Розповідь про те, як рибний Санта-Клаус готується до свята, дозволила креаторам органічно поєднати чотири головні риси товару.

Бренд Jeep цитує Карла Сагана та закликає берегти «бліду блакитну цятку»

У своїй колаборації зі сценаристкою, режисеркою та продюсеркою Енн Друян бренд Jeep цитує Карла Сагана в ефектному проморолику.