Белье от джинсового короля

При запуске Levi’s Basics, новой линейки мужских носков, футболок и нижнего белья, агентство Mad Projects (обладатель лицензии бренда) понимало, что им необходимо мыслить за пределами традиционных упаковок трусов по три штуки. Для продукта, который выделяется благодаря своим традиционным джинсовым элементам, им хотелось создать упаковку, которая будет не только эстетически привлекательной, но и функциональной.

Фото: packagingoftheworld.com

Каждая упаковка линейки 3 Series сделана так, чтобы её хотелось сохранить и использовать не только для хранения нижнего белья на прилавках магазина, пишет Upakovano.ru. Упаковка 200 series представляет собой коробку с прозрачным окошком. В устойчивый пакет с таким же прозрачным окошком упаковывается продукция линейки 300 series. А коробки 400 series изготовлены из аутентичных деревянных панелей.

Фото: packagingoftheworld.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...