ПриватБанк – перший у світі банк, який створив для своїх користувачів можливість міняти обкладинку своєї картки в додатку. Це називається Digital Skin. Зазвичай Digital Skin відповідає фізичній картці. Але в додатку Privat24 можна вибрати свій дизайн.

У креативному агентстві BBDO Ukraine, яке обслуговує Visa, розповіли, як прийшли до ідеї нових купюр.

Senior Account Manager, BBDO Ukraine, Настя Бежевець:

До нас звернулась Visa із завданням придумати нову серію діджитал-скінів для ПриватБанку. Ми поспілкувались з ПриватБанком. Зрозуміли, що потрібно зробити щось хайпове, нестокове, життєве. Один з напрямів дизайну в додатку – патріотична тематика. ПриватБанк повідомив, що саме такі скіни – у топі скачування.

В агентстві вибрали 2 основні напрямки: типові міські мотиви (асфальт, голуби, хрущовки та под.) і відомі в Україні особистості.

Коли команда почала працювати з особистостями, заговорили про тих, кого всі знають – Тарас Шевченко, Леся Українка… На ілюстраціях з’явились сучасні атрибути: селфі-палиця, навушники, шапка.

Потім креативники зрозуміли, що використали в дизайні людей, які зображені на купюрах гривень. Так виникла ідея зробити фон (як на купюрі), щоб впізнаваність була ще вищою.

Настя: Ми прийшли навіть до більшого: нові електронні гроші замінюють старі (паперові). Ось вони – модні, круті, зручні. Користуйся.

Новий дизайн обкладинок карт Visa зі знаменитими українцями вже доступний в додатку Privat24.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Шедеври світового живопису закликають протистояти коронавірусу

Міністерство культури та інформаційної політики України підтримало інформаційну кампанію «Мистецтво Карантину», ідея якої належить креативній агенції LOOMA. Надзвичайна ситуація, масова ...

Кураж онлайн кавер

Кураж онлайн продовжується: розклад активностей на тиждень

Кураж — улюблена київська барахолка — із приходом карантину вийшов в онлайн, щоб не розлучатися зі своїми гостями. Онлайн-заходи вдало ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

NASA at Home

Ініціатива NASA at Home робить космос ближчим

Ініціатива NASA at Home включає в себе добірку відео, подкастів, електронних книжок і навіть тури у віртуальній та доповненій реальності.

5 фільмів для розвитку креативного мислення

5 фільмів для розвитку креативного мислення

Креативність уже давно стала новою валютою у світі маркетингу та бізнесу. Сьогодні серед величезного інформаційного потоку помітний і успішний лише ...