BBDO Ukraine створили новий бренд для AB InBev Efes Україна

Знайомтесь — новий сидр від AB InBev Efes Україна. У нього непросте завдання — бути достатньо модним, щоб залишатись актуальним для більш традиційної та для нової молодої аудиторії, яка дуже цінує натуральність. І не забудемо про те, що полиця й так насичена сидрами.

Джонатан, Паперівка та Сніговий кальвіль — ці популярні сорти українських яблук, зібрані в садах Західної України — основа сировини нового сидру.   

DeSad_1200x630_14

У BBDO Ukraine вивчили кожен з них (особливості вигину листочків, пігментацію шкірки) і cклали власний рейтинг соковитості. Адже необхідно було придумати новому сидру ім’я, легенду, а також розробити дизайн упаковки.

На основі правдивих продуктових переваг народилась ідея магічного Саду на Заході України. Саду, де зможеш приємно провести час, насолодитись переливами струмка чи тишею. Саду, де живуть схожі на пташок — фантастичні фруктові створіння. Сидр «Де Сад» — там, де відбувається неймовірне.

Команда BBDO Ukraine використала яскраві гравюрні ілюстрації — щоб «Де Сад» був помітним на полиці серед схожих один на одного сидрів, а пляшка вигідно виглядала в руці та викликала бажання розглядати найменші елементи. 

DeSad_1200x630_7
DeSad_1200x630_3
DeSad_1200x630_11
DeSad_1200x630_8

Детальніше про кейс від BBDO Ukraine та AB InBev Efes Україна — за посиланням.

DeSad_1200x630_2

Нагадаємо, нещодавно команда Fedoriv Agency створила новий бренд крафтового пива під назвою 2085 для сім’ї ресторанів THE.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.