BBDO Ukraine створили новий бренд для AB InBev Efes Україна

Знайомтесь — новий сидр від AB InBev Efes Україна. У нього непросте завдання — бути достатньо модним, щоб залишатись актуальним для більш традиційної та для нової молодої аудиторії, яка дуже цінує натуральність. І не забудемо про те, що полиця й так насичена сидрами.

Джонатан, Паперівка та Сніговий кальвіль — ці популярні сорти українських яблук, зібрані в садах Західної України — основа сировини нового сидру.   

DeSad_1200x630_14

У BBDO Ukraine вивчили кожен з них (особливості вигину листочків, пігментацію шкірки) і cклали власний рейтинг соковитості. Адже необхідно було придумати новому сидру ім’я, легенду, а також розробити дизайн упаковки.

На основі правдивих продуктових переваг народилась ідея магічного Саду на Заході України. Саду, де зможеш приємно провести час, насолодитись переливами струмка чи тишею. Саду, де живуть схожі на пташок — фантастичні фруктові створіння. Сидр «Де Сад» — там, де відбувається неймовірне.

Команда BBDO Ukraine використала яскраві гравюрні ілюстрації — щоб «Де Сад» був помітним на полиці серед схожих один на одного сидрів, а пляшка вигідно виглядала в руці та викликала бажання розглядати найменші елементи. 

DeSad_1200x630_7
DeSad_1200x630_3
DeSad_1200x630_11
DeSad_1200x630_8

Детальніше про кейс від BBDO Ukraine та AB InBev Efes Україна — за посиланням.

DeSad_1200x630_2

Нагадаємо, нещодавно команда Fedoriv Agency створила новий бренд крафтового пива під назвою 2085 для сім’ї ресторанів THE.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.

Філософський Сад

Проєкт «Філософський Сад» відкриває доступ до серії подкастів та лонгрідів про культуру

Кожен подкаст і лонгрід проєкту «Філософський Сад» — це бесіда і пошук відповіді на запитання: «Якою мовою люди мистецтва говорять ...

Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Техогляд дитини: Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Інтернет-журнал Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт ...

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...

Adobe MAX 2020 Creativity Conference

З 20 по 22 жовтня відбудеться Adobe MAX 2020 Creativity Conference

Цього року Adobe MAX 2020 Creativity Conference пройде онлайн і безкоштовно. На конференції планується понад 350 сесій і майстер-класів, виступи ...