Знайомтесь — новий сидр від AB InBev Efes Україна. У нього непросте завдання — бути достатньо модним, щоб залишатись актуальним для більш традиційної та для нової молодої аудиторії, яка дуже цінує натуральність. І не забудемо про те, що полиця й так насичена сидрами.
Джонатан, Паперівка та Сніговий кальвіль — ці популярні сорти українських яблук, зібрані в садах Західної України — основа сировини нового сидру.
У BBDO Ukraine вивчили кожен з них (особливості вигину листочків, пігментацію шкірки) і cклали власний рейтинг соковитості. Адже необхідно було придумати новому сидру ім’я, легенду, а також розробити дизайн упаковки.
На основі правдивих продуктових переваг народилась ідея магічного Саду на Заході України. Саду, де зможеш приємно провести час, насолодитись переливами струмка чи тишею. Саду, де живуть схожі на пташок — фантастичні фруктові створіння. Сидр «Де Сад» — там, де відбувається неймовірне.
Команда BBDO Ukraine використала яскраві гравюрні ілюстрації — щоб «Де Сад» був помітним на полиці серед схожих один на одного сидрів, а пляшка вигідно виглядала в руці та викликала бажання розглядати найменші елементи.
Детальніше про кейс від BBDO Ukraine та AB InBev Efes Україна — за посиланням.
Нагадаємо, нещодавно команда Fedoriv Agency створила новий бренд крафтового пива під назвою 2085 для сім’ї ресторанів THE.