• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

BAYADERA GROUP відкрила перший власний wholesales магазин WINE WINE BY WINEHOUSE у Києві

11 Вересня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
BAYADERA GROUP відкрила перший власний wholesales магазин  WINE WINE BY WINEHOUSE у Києві
Share on FacebookShare on Twitter

Bayadera Group представила перший власний магазин у форматі wholesales – оптові магазини з продажу вина та міцних напоїв. Протягом 3х років заплановано розширення мережі до 10 магазинів-складів Wine Wine у Києві.

Найбільша алкогольна компанія України оголосила про запуск власної мережі алкогольних магазинів Wine Wine by Winehouse. Фактично це перший досвід запуску приватного ритейлу для виробничо-дистриб’юторської алкогольної компанії. Bayadera Group протягом багатьох років є лідером з виробництва і найбільшим імпортером алкоголю в Україні, тож запуск мережі власних магазинів став логічним кроком у розвитку компанії.

Бізнес-рішення було прийнято у зв’язку зі зміною споживчої поведінки на ринку. Директор з розвитку Bayadera Group, Євген Шаталов:  «Фактично ми впроваджуємо ультрасучасний торговий формат, що покликаний змінити звички і причини з яких купують алкоголь. Ми хочемо запропонувати покупцям формувати запаси якісного алкоголю вдома, як це робиться із продуктами чи побутовою хімією. Тобто, не купувати по одній пляшці до вечері кілька разів на тиждень, а одразу мінімум 6 пляшок за розумною ціною. І українські споживачі до цього вже готові: про це свідчать, наприклад, успішні акції «1+1» чи кейсові продажі вина».

До оптових закупівель і створення домашніх запасів спонукатимуть цінові пропозиції магазину. Знижка при купівлі будь-яких 6-ти і більше одиниць товару часом може сягати 30%. Потенційно аудиторією оптових закупівель також є сегмент B2B, проте левову частку складатимуть кінцеві споживачі.

Євген Шаталов зазначає: «Особливістю, що відрізняє Wine Wine by Winehouse від конкурентів, є «ефективний підхід» до вибору асортименту вина та міцного алкоголю. На полицях зібрано 350 позицій ексклюзивних та популярних на ринку вин,  тож кожен знайде варіант для себе і для будь-якої події, не витрачаючи на це багато часу. З міцними напоями віддаємо перевагу брендам, які давно здобули повагу споживачів».

Наступним етапом стане розвиток освітньої програми Wine Wine. Невдовзі на території магазину почне функціонувати дегустаційна кімната, а згодом і винний бар.  Саме тут відбуватимуться зустрічі з сомельє та виноробами з усього світу.

Зараз представники компанії  готуються до запуску он-лайн магазину та служби доставки. А протягом 3 років планують відкрити до 10 таких об’єктів у столиці, а вже потім створити мережу в містах-мільйонниках.

 

Теги: новини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv
Відео

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

25 Серпня, 2023

Львів довгий час зображували містом історії, вікових традицій, броварів тощо. Але це також динамічне й еклектичне місто, його красиві молоді люди закохали нас у себе й надихнули зняти рекламу «Львівського»...

Читати даліDetails

« Додому»: зворушлива колаборація Укрзалізниці з мобільним застосунком Templify

Нова книга Деббі Міллман

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.