BAYADERA GROUP відкрила перший власний wholesales магазин  WINE WINE BY WINEHOUSE у Києві

Bayadera Group представила перший власний магазин у форматі wholesales – оптові магазини з продажу вина та міцних напоїв. Протягом 3х років заплановано розширення мережі до 10 магазинів-складів Wine Wine у Києві.

Найбільша алкогольна компанія України оголосила про запуск власної мережі алкогольних магазинів Wine Wine by Winehouse. Фактично це перший досвід запуску приватного ритейлу для виробничо-дистриб’юторської алкогольної компанії. Bayadera Group протягом багатьох років є лідером з виробництва і найбільшим імпортером алкоголю в Україні, тож запуск мережі власних магазинів став логічним кроком у розвитку компанії.

Бізнес-рішення було прийнято у зв’язку зі зміною споживчої поведінки на ринку. Директор з розвитку Bayadera Group, Євген Шаталов:  «Фактично ми впроваджуємо ультрасучасний торговий формат, що покликаний змінити звички і причини з яких купують алкоголь. Ми хочемо запропонувати покупцям формувати запаси якісного алкоголю вдома, як це робиться із продуктами чи побутовою хімією. Тобто, не купувати по одній пляшці до вечері кілька разів на тиждень, а одразу мінімум 6 пляшок за розумною ціною. І українські споживачі до цього вже готові: про це свідчать, наприклад, успішні акції «1+1» чи кейсові продажі вина».

До оптових закупівель і створення домашніх запасів спонукатимуть цінові пропозиції магазину. Знижка при купівлі будь-яких 6-ти і більше одиниць товару часом може сягати 30%. Потенційно аудиторією оптових закупівель також є сегмент B2B, проте левову частку складатимуть кінцеві споживачі.

Євген Шаталов зазначає: «Особливістю, що відрізняє Wine Wine by Winehouse від конкурентів, є «ефективний підхід» до вибору асортименту вина та міцного алкоголю. На полицях зібрано 350 позицій ексклюзивних та популярних на ринку вин,  тож кожен знайде варіант для себе і для будь-якої події, не витрачаючи на це багато часу. З міцними напоями віддаємо перевагу брендам, які давно здобули повагу споживачів».

Наступним етапом стане розвиток освітньої програми Wine Wine. Невдовзі на території магазину почне функціонувати дегустаційна кімната, а згодом і винний бар.  Саме тут відбуватимуться зустрічі з сомельє та виноробами з усього світу.

Зараз представники компанії  готуються до запуску он-лайн магазину та служби доставки. А протягом 3 років планують відкрити до 10 таких об’єктів у столиці, а вже потім створити мережу в містах-мільйонниках.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...