BAYADERA GROUP відкрила перший власний wholesales магазин  WINE WINE BY WINEHOUSE у Києві

Bayadera Group представила перший власний магазин у форматі wholesales – оптові магазини з продажу вина та міцних напоїв. Протягом 3х років заплановано розширення мережі до 10 магазинів-складів Wine Wine у Києві.

Найбільша алкогольна компанія України оголосила про запуск власної мережі алкогольних магазинів Wine Wine by Winehouse. Фактично це перший досвід запуску приватного ритейлу для виробничо-дистриб’юторської алкогольної компанії. Bayadera Group протягом багатьох років є лідером з виробництва і найбільшим імпортером алкоголю в Україні, тож запуск мережі власних магазинів став логічним кроком у розвитку компанії.

Бізнес-рішення було прийнято у зв’язку зі зміною споживчої поведінки на ринку. Директор з розвитку Bayadera Group, Євген Шаталов:  «Фактично ми впроваджуємо ультрасучасний торговий формат, що покликаний змінити звички і причини з яких купують алкоголь. Ми хочемо запропонувати покупцям формувати запаси якісного алкоголю вдома, як це робиться із продуктами чи побутовою хімією. Тобто, не купувати по одній пляшці до вечері кілька разів на тиждень, а одразу мінімум 6 пляшок за розумною ціною. І українські споживачі до цього вже готові: про це свідчать, наприклад, успішні акції «1+1» чи кейсові продажі вина».

До оптових закупівель і створення домашніх запасів спонукатимуть цінові пропозиції магазину. Знижка при купівлі будь-яких 6-ти і більше одиниць товару часом може сягати 30%. Потенційно аудиторією оптових закупівель також є сегмент B2B, проте левову частку складатимуть кінцеві споживачі.

Євген Шаталов зазначає: «Особливістю, що відрізняє Wine Wine by Winehouse від конкурентів, є «ефективний підхід» до вибору асортименту вина та міцного алкоголю. На полицях зібрано 350 позицій ексклюзивних та популярних на ринку вин,  тож кожен знайде варіант для себе і для будь-якої події, не витрачаючи на це багато часу. З міцними напоями віддаємо перевагу брендам, які давно здобули повагу споживачів».

Наступним етапом стане розвиток освітньої програми Wine Wine. Невдовзі на території магазину почне функціонувати дегустаційна кімната, а згодом і винний бар.  Саме тут відбуватимуться зустрічі з сомельє та виноробами з усього світу.

Зараз представники компанії  готуються до запуску он-лайн магазину та служби доставки. А протягом 3 років планують відкрити до 10 таких об’єктів у столиці, а вже потім створити мережу в містах-мільйонниках.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія Apple створила кумедний мініфільм про віддалену роботу

Apple створила сиквел до ролика «The Underdogs», який показує чимало моментів, добре знайомих всім, кому останнім часом доводилося працювати дистанційно.

Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів

Всеукраїнська рекламна коаліція представляє Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів (білінгів) за 2019 рік Мета рейтингу – показати ...

45-метрові декорації та зйомка одним кадром: як Ajax Systems знімали новий продуктовий ролик

На жаль, Супермена немає, а Робокоп — вигадка. На щастя, маємо реального супергероя, який щодня протистоїть вогню, воді та злочинному ...

Фонд поддержки МСБ PRIME Group превысил 10 миллионов гривен

Оператор наружной рекламы PRIME Group оказал маркетинговую помощь украинским компаниям, бизнес которых пострадал от разрушительного влияния пандемии COVID-19. В рамках ...

Нова кампанія для бренду морозива Monaco від креативного агентства banda

У бренду морозива Monaco є ціла купа незаїжджених смаків. Так виникла ідея — донести, що морозиво Monaco зі своїми неочікуваними ...

Burger King за допомогою малюнків нагадав публіці, якою є зона покриття кожного ресторану

Споживачам було запропоновано створити власну інтерпретацію тих геометричних фігур, які утворює зона покриття кожного ресторану.