Банковская карточка оценивает экологическую чистоту купленного товара

Платежная система Mastercard представила первую кредитную карту, которая помогает владельцу отслеживать свое влияние на экологию планеты. Об этом пишет портал Dezeen.

Это совместный проект с шведским финтех-стартапом Doconomy и Секретариатом ООН по изменению климата. Карта использует систему Aland Index для расчета карбонового следа каждой покупки. Производство любого товара влечет выброс в атмосферу парниковых газов. Такой «след» и является экологической оценкой стоимости продукта в углеродных единицах.

Оценку углеродного следа можно будет увидеть при оплате покупки — в специальном приложении. Владелец такой карты сможет установить лимит расходов, зависящий от влияния покупок на экологию. При его превышении расплатиться картой уже не получится. А клиентов, которые покупают экологичные товары, будут поощрять с помощью кэшбэка.


Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренди і TikTok. AIR Media-Tech запускає серію AIR Influence MeetUps

Бренди в TikTok. AIR Media-Tech запускає серію AIR Influence MeetUps

Перша безкоштовна онлайн-зустріч AIR Influence MeetUps відбудеться 1 червня 2020 року. Вона буде присвячена можливостям TikTok для брендів в Україні. ...

Укрзалізниця запустила спеціальний ASMR-потяг

На час карантину для всіх, хто сумує за подорожами, кому вдома погано спиться та важко сконцентруватись на роботі, Укрзалізниця запустила ...

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Зручність та зрозумілість проєкту все частіше стає головною причиною вибору на користь того чи іншого застосунку. Ми хочемо зручний інтернет-банк, ...

Твоя легальна трава вдома: Green Energy™ ініціював Instagram-проєкт із залученням лідерів думок

Green Energy™ продовжує «легалізовуватися» в Україні, ламаючи стереотипи та використовуючи доступні канали для комунікації з прогресивною аудиторією. На початку травня ...

Веб-додаток Voice Doodler автоматично доповнює усну оповідь ілюстраціями

Агенція Ogilvy та бренд дитячого харчування Illuma запустили веб-додаток «Voice Doodler», який автоматично ілюструє розказані вголос історії.

Японська компанія встановила картонний автомат для продажу напоїв

В Японії на кожні 23 особи припадає один автомат із продажу всякої всячини. Але картонний автомат для продажу напоїв компанія Hacomo встановила першою.