БАДы в положении рекламировать запрещено. Скандал с топ-моделью в Британии

Беременную британскую модель Джемму Люси забанили за рекламу таблеток для похудения. В своих постах в Instagram Джемма Люси советовала своим подписчицам пищевые добавки для снижения веса, будучи в положении.

Как оказалось позже, звезда, оставляя такие посты,  уже была в положении. Многие пользователи сочли такую рекламу неуместной и пожаловались в Управление по стандартам рекламы Великобритании (Advertising Standards Authority, ASA). Их доводы — такая рекомендация нанесет вред другим женщинам. Они могут решить, что это нормально — принимать во время беременности таблетки для борьбы с лишним весом.

Управление по стандартам рекламы Великобритании (Advertising Standards Authority, ASA) вынесло предупреждение модели и блогеру. 

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія Apple створила кумедний мініфільм про віддалену роботу

Apple створила сиквел до ролика «The Underdogs», який показує чимало моментів, добре знайомих всім, кому останнім часом доводилося працювати дистанційно.

Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів

Всеукраїнська рекламна коаліція представляє Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів (білінгів) за 2019 рік Мета рейтингу – показати ...

45-метрові декорації та зйомка одним кадром: як Ajax Systems знімали новий продуктовий ролик

На жаль, Супермена немає, а Робокоп — вигадка. На щастя, маємо реального супергероя, який щодня протистоїть вогню, воді та злочинному ...

Фонд поддержки МСБ PRIME Group превысил 10 миллионов гривен

Оператор наружной рекламы PRIME Group оказал маркетинговую помощь украинским компаниям, бизнес которых пострадал от разрушительного влияния пандемии COVID-19. В рамках ...

Нова кампанія для бренду морозива Monaco від креативного агентства banda

У бренду морозива Monaco є ціла купа незаїжджених смаків. Так виникла ідея — донести, що морозиво Monaco зі своїми неочікуваними ...

Burger King за допомогою малюнків нагадав публіці, якою є зона покриття кожного ресторану

Споживачам було запропоновано створити власну інтерпретацію тих геометричних фігур, які утворює зона покриття кожного ресторану.