Авіалінії SAS визнають, що Скандинавія була збудована з миру по нитці

Нова кампанія від Скандинавських авіаліній (SAS) нагадує, чому відкриті кордони (а також серця і уми) є ключем до прогресу. І, як виявилося, до формування скандинавської культури та ідентичності. Цей міні-фільм на три хвилини є зворушливим та іронічним нагадуванням, чому люди взагалі подорожують, і що вони приносять з собою здалеку. А також пояснює, що все, що зазвичай вважається скандинавським, насправді було зібране з миру по нитці.

Ця нова робота була створена провідною датською агенцією &Co та студією New Land. Вона розвиває ідею попередньої кампанії SAS «Прибуття» (The Arrivals) від тієї ж агенції, яка здобула світове визнання та ряд нагород «Еффі». Але якщо в «Прибуттях» мова йшла про вплив подорожей на особистість, нова кампанія бере ширший контекст і розглядає те, як подорожі впливають на культуру та суспільство.

Міні-фільм розглядає під новим кутом поняття культури та ідентичності і висловлюється у підтримку відкритості та мультикультуральності, завдяки яким Скандинавія стала такою, якою вона є зараз. Він кидає погляд на ті речі, без яких сучасна Скандинавія себе не мислить: від національної кухні до захисту прав жінок та відпусток для догляду за дитиною. Як не дивно, все це було принесене до Скандинавії з інших країн.

Що Скандинавські авіалінії хотіли цим сказати

Мартін Адоніс (Martin Adonis), менеджер SAS з інтегрованого маркетингу, пояснює: «Наша авіалінія пишається скандинавською культурною спадщиною та тією роллю, яку зіграли мандрівники в її розбудові. Ми бачимо, що в наш час ті, хто вирушають в дорогу, свідоміше ставляться до того, як і чому вони подорожують. І більшість тих, хто їде за кордон, шукає насамперед натхнення. Ці люди прагнуть знайти щось таке, що вони зможуть привезти додому: спогади або знання. І завдяки цьому наше суспільство рухається вперед. Якби нам було байдуже до решти світу, сучасна Скандинавія не була б такою, якою ми її зараз бачимо».

А команда креаторів агенції &Co зазначає: «Щоразу, коли ми вирушаємо за кордон, ми привозимо до Скандинавії прогрес. У якомусь сенсі наша країна була збудована з миру по нитці».

«Ми, скандинави, любимо, коли весь світ говорить про нас. І часто нашу маленьку країну, так би мовити, підносять на п’єдестал. Тому ми хотіли поглянути, звідки взялося те, що робить Скандинавію Скандинавією, і як це не втратити».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Конкурс мікрофотографії Nikon 2020 оголосив переможців

В ході конкурсу Nikon Small World 2020 було обрано 20 фотографій, які доводять, що пошук науковцями відповідей йде поруч зі здатністю цінувати красу.

Creative Digest CIAU. Випуск #011

Creative Digest CIAU. Випуск #011

Навушники, що здатні відстежувати вираз обличчя. Настільна гра для дизайнерів. Колекція одягу та аксесуарів з утилізованих матеріалів. Та новий телеграм-канал ...

Картонний вболівальник вирушає на пошуки пива у новій рекламі Bud Light

В цьому кумедному відео картонний вболівальник «Нью-Йорк Джаєнтс» раптом оживає і вирушає у епічний квест. Заради пива, звісно.

«Європейські можливості для українського кіно»: серія вебінарів «Креативної Європи»

Цієї осені Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні в партнерстві з Ukrainian Film School та Держкіно України організовує ...

Kyiv Art Fair онлайн відкрився для відвідувачів

Цього року фестиваль сучасного мистецтва Kyiv Art Week проходить онлайн. Традиційний ярмарок трансформувався в єдину діджитал-платформу для експонування та продажу ...

Страшенний вибір. Фокстрот показав у рекламі рімейк відомого фільму жахів

Для зйомок нового рекламного ролика бренд Фокстрот вирішив використати сюжет із популярного трилеру «Дзвінок» (The Ring) та відзняти одну з ...