Авіалінії SAS визнають, що Скандинавія була збудована з миру по нитці

Нова кампанія від Скандинавських авіаліній (SAS) нагадує, чому відкриті кордони (а також серця і уми) є ключем до прогресу. І, як виявилося, до формування скандинавської культури та ідентичності. Цей міні-фільм на три хвилини є зворушливим та іронічним нагадуванням, чому люди взагалі подорожують, і що вони приносять з собою здалеку. А також пояснює, що все, що зазвичай вважається скандинавським, насправді було зібране з миру по нитці.

Ця нова робота була створена провідною датською агенцією &Co та студією New Land. Вона розвиває ідею попередньої кампанії SAS «Прибуття» (The Arrivals) від тієї ж агенції, яка здобула світове визнання та ряд нагород «Еффі». Але якщо в «Прибуттях» мова йшла про вплив подорожей на особистість, нова кампанія бере ширший контекст і розглядає те, як подорожі впливають на культуру та суспільство.

Міні-фільм розглядає під новим кутом поняття культури та ідентичності і висловлюється у підтримку відкритості та мультикультуральності, завдяки яким Скандинавія стала такою, якою вона є зараз. Він кидає погляд на ті речі, без яких сучасна Скандинавія себе не мислить: від національної кухні до захисту прав жінок та відпусток для догляду за дитиною. Як не дивно, все це було принесене до Скандинавії з інших країн.

Що Скандинавські авіалінії хотіли цим сказати

Мартін Адоніс (Martin Adonis), менеджер SAS з інтегрованого маркетингу, пояснює: «Наша авіалінія пишається скандинавською культурною спадщиною та тією роллю, яку зіграли мандрівники в її розбудові. Ми бачимо, що в наш час ті, хто вирушають в дорогу, свідоміше ставляться до того, як і чому вони подорожують. І більшість тих, хто їде за кордон, шукає насамперед натхнення. Ці люди прагнуть знайти щось таке, що вони зможуть привезти додому: спогади або знання. І завдяки цьому наше суспільство рухається вперед. Якби нам було байдуже до решти світу, сучасна Скандинавія не була б такою, якою ми її зараз бачимо».

А команда креаторів агенції &Co зазначає: «Щоразу, коли ми вирушаємо за кордон, ми привозимо до Скандинавії прогрес. У якомусь сенсі наша країна була збудована з миру по нитці».

«Ми, скандинави, любимо, коли весь світ говорить про нас. І часто нашу маленьку країну, так би мовити, підносять на п’єдестал. Тому ми хотіли поглянути, звідки взялося те, що робить Скандинавію Скандинавією, і як це не втратити».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Вікіпедія відзначає 20-річний ювілей (Інфографіка)

Двадцять років тому, 15 січня 2001 року, Джиммі Вейлз та Ларрі Сенгер запустили сайт під назвою «Вікіпедія» — мережевий інформаційний ...

Creative Digest CIAU. Випуск #022

Чао, креатори! На зв’язку Creative Digest! Вітаємо всіх з Новим роком! Сподіваємось, ви добре відпочили за зимові свята та надихнулися ...

Новорічна реклама без оленів від Bolt: кампанія з України здобула два золота Effie Awards Europe 2021

Новорічна реклама Bolt здобула два золота однієї з найавторитетніших європейських щорічних премій в галузі маркетингових комунікацій ― Effie Awards Europe ...

Ритейл та ескапізм: як мода і дизайн опановують віртуальний простір

Цифрова мода та віртуальний простір стають дедалі дивнішими, апелюючи до уяви та розмиваючи ті межі, у яких досі існував ритейл.

Експонати, які ще ніхто не бачив: британські музеї показують фото, у яких нуль переглядів

Щоразу, коли ви оновлюєте сторінку, перед вами постає нова, випадковим чином обрана фотографія музейного експонату, у якої не було жодного перегляду.

Новини від Cannes Lions: Левів буде вдвічі більше

Організатори Cannes Lions підтвердили, що цього року вручення Левів відбуватиметься, як зазвичай, протягом третього тижня червня 2021 року. Після перенесення минулорічних нагород журі ...