Авіалінії SAS визнають, що Скандинавія була збудована з миру по нитці

Нова кампанія від Скандинавських авіаліній (SAS) нагадує, чому відкриті кордони (а також серця і уми) є ключем до прогресу. І, як виявилося, до формування скандинавської культури та ідентичності. Цей міні-фільм на три хвилини є зворушливим та іронічним нагадуванням, чому люди взагалі подорожують, і що вони приносять з собою здалеку. А також пояснює, що все, що зазвичай вважається скандинавським, насправді було зібране з миру по нитці.

Ця нова робота була створена провідною датською агенцією &Co та студією New Land. Вона розвиває ідею попередньої кампанії SAS «Прибуття» (The Arrivals) від тієї ж агенції, яка здобула світове визнання та ряд нагород «Еффі». Але якщо в «Прибуттях» мова йшла про вплив подорожей на особистість, нова кампанія бере ширший контекст і розглядає те, як подорожі впливають на культуру та суспільство.

Міні-фільм розглядає під новим кутом поняття культури та ідентичності і висловлюється у підтримку відкритості та мультикультуральності, завдяки яким Скандинавія стала такою, якою вона є зараз. Він кидає погляд на ті речі, без яких сучасна Скандинавія себе не мислить: від національної кухні до захисту прав жінок та відпусток для догляду за дитиною. Як не дивно, все це було принесене до Скандинавії з інших країн.

Що Скандинавські авіалінії хотіли цим сказати

Мартін Адоніс (Martin Adonis), менеджер SAS з інтегрованого маркетингу, пояснює: «Наша авіалінія пишається скандинавською культурною спадщиною та тією роллю, яку зіграли мандрівники в її розбудові. Ми бачимо, що в наш час ті, хто вирушають в дорогу, свідоміше ставляться до того, як і чому вони подорожують. І більшість тих, хто їде за кордон, шукає насамперед натхнення. Ці люди прагнуть знайти щось таке, що вони зможуть привезти додому: спогади або знання. І завдяки цьому наше суспільство рухається вперед. Якби нам було байдуже до решти світу, сучасна Скандинавія не була б такою, якою ми її зараз бачимо».

А команда креаторів агенції &Co зазначає: «Щоразу, коли ми вирушаємо за кордон, ми привозимо до Скандинавії прогрес. У якомусь сенсі наша країна була збудована з миру по нитці».

«Ми, скандинави, любимо, коли весь світ говорить про нас. І часто нашу маленьку країну, так би мовити, підносять на п’єдестал. Тому ми хотіли поглянути, звідки взялося те, що робить Скандинавію Скандинавією, і як це не втратити».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.