• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Авіалінії SAS визнають, що Скандинавія була збудована з миру по нитці

12 Лютого, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Нова кампанія від Скандинавських авіаліній (SAS) нагадує, чому відкриті кордони (а також серця і уми) є ключем до прогресу. І, як виявилося, до формування скандинавської культури та ідентичності. Цей міні-фільм на три хвилини є зворушливим та іронічним нагадуванням, чому люди взагалі подорожують, і що вони приносять з собою здалеку. А також пояснює, що все, що зазвичай вважається скандинавським, насправді було зібране з миру по нитці.

Ця нова робота була створена провідною датською агенцією &Co та студією New Land. Вона розвиває ідею попередньої кампанії SAS «Прибуття» (The Arrivals) від тієї ж агенції, яка здобула світове визнання та ряд нагород «Еффі». Але якщо в «Прибуттях» мова йшла про вплив подорожей на особистість, нова кампанія бере ширший контекст і розглядає те, як подорожі впливають на культуру та суспільство.

Міні-фільм розглядає під новим кутом поняття культури та ідентичності і висловлюється у підтримку відкритості та мультикультуральності, завдяки яким Скандинавія стала такою, якою вона є зараз. Він кидає погляд на ті речі, без яких сучасна Скандинавія себе не мислить: від національної кухні до захисту прав жінок та відпусток для догляду за дитиною. Як не дивно, все це було принесене до Скандинавії з інших країн.

Що Скандинавські авіалінії хотіли цим сказати

Мартін Адоніс (Martin Adonis), менеджер SAS з інтегрованого маркетингу, пояснює: «Наша авіалінія пишається скандинавською культурною спадщиною та тією роллю, яку зіграли мандрівники в її розбудові. Ми бачимо, що в наш час ті, хто вирушають в дорогу, свідоміше ставляться до того, як і чому вони подорожують. І більшість тих, хто їде за кордон, шукає насамперед натхнення. Ці люди прагнуть знайти щось таке, що вони зможуть привезти додому: спогади або знання. І завдяки цьому наше суспільство рухається вперед. Якби нам було байдуже до решти світу, сучасна Скандинавія не була б такою, якою ми її зараз бачимо».

А команда креаторів агенції &Co зазначає: «Щоразу, коли ми вирушаємо за кордон, ми привозимо до Скандинавії прогрес. У якомусь сенсі наша країна була збудована з миру по нитці».

«Ми, скандинави, любимо, коли весь світ говорить про нас. І часто нашу маленьку країну, так би мовити, підносять на п’єдестал. Тому ми хотіли поглянути, звідки взялося те, що робить Скандинавію Скандинавією, і як це не втратити».

Джерело

Теги: авиагумормаркетингреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Косплей EXMO на вірусне відео японської компанії Icebar:як криптовалютна біржа вибачилася за введення комісії
Відео

Косплей EXMO на вірусне відео японської компанії Icebar:як криптовалютна біржа вибачилася за введення комісії

24 Лютого, 2022

У січні 2020 EXMO прийняла рішення ввести плату за неактивність акаунтів з метою стимулювання користувачів. Так, якщо протягом 6 календарних місяців трейдер не здійснював жодної транзакції або одного депозиту, або одного виведення коштів, такий рахунок вважався...

Читати даліDetails

Скажена вечірка для малечі: бренд пояснює, що Liquid Death — це просто вода

BTS та Samsung у новій екологічній рекламі Galaxy for the Planet

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.