Аутдор-фотогалерея унікальних куточків України прикрасила вулиці Києва

У березні на вулицях Києва з’явились борди та сітілайти, на яких зображені живописні куточки України. Арт-проект #[email protected] розробила компанія BigMedia.

«Ми продовжуємо тему пошуку нових форм і творчих ідей у зовнішній рекламі – як у медіа, що є невід’ємною частиною щоденного життя сучасного міста і від якого суспільство зрозуміло очікує візуальної естетики та змістовності. Під час створення проекту #[email protected] ми надихалися чудовими світлинами украінських мандрівників й фотохудожників-любителів. Цим проектом ми хочемо показати людям місця, які вони ще не бачили, які ще «нерозкручені» і зберігають свою природну, оригінальну красу й неповторність. Віадуки у Ворохті, фантастичний краєвид гори Шпиці, перлина Заліщиків чи фантастичний пейзаж з нафтовою качалкою у Карпатах – в Україні ще дуже багато місць, якими варто подорожувати й відкривати для себе нове», – коментує Олена Бесхлєбна, директор компанії BigMedia.

Фотогалерея #[email protected] складається з робіт, наданих партнерами проекту –українськими приватними фотохудожниками й онлайн-путівником karpaty.ua.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19

Студія українського дизайну, архітектури та кераміки Sergey Makhno Architects створила серію керамічних артіграшок DIDO.Ковідо як реакцію-внесок у боротьбу з пандемією ...

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

интервью с основателями агентства Brain Tankинтервью с основателями агентства Brain Tank

Как был придуман маркетинг жилой недвижимости в Киеве: интервью с основателями агентства Brain Tank

В 2000-х годах Евгений Миронюк и Андрей Франчук стояли у истоков бренда «Новопечерские Липки». Тогда была разработана система продвижения жилых ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...