Асоціація зовнішньої реклами України впроваджує низку заходів для енергозаощадження

Через складну ситуацію в енергетичному комплексі України, постійні відімкнення світла члени Асоціації вирішили в найкоротші терміни провести інвентаризацію всіх об’єктів зовнішньої реклами, що мають підсвічування. Мета — виявити ті об’єкти, що досі не переведені на енергозберігаючі технології (діодне підсвічування, сонячні батереї, енергозберігаючі лампи), і ліквідувати цей недолік.

Ще один напрямок роботи в цьому контексті — перемовини з комунальними службами по всій Україні щодо відімкнення світла на всіх об’єктах зовнішньої реклами о 23:00. Такий час вибраний невипадково, оскільки у багатьох містах України рекламні конструкції є чи не єдиним джерелом освітлення вулиць. До 23:00 потік і людей, і автомобілів є досить жвавим, опісля він зменшується, тому вимкнення світла буде доцільним.

«Нам, як і всім свідомим українцям, важливо рухатися одним курсом з країною, переходити на альтернативні джерела енергії та вчитися заощаджувати», — коментує виконавчий директор Асоціації зовнішньої реклами України Оксана Поліщук.

 

ДОВІДКА: На сьогодні в Україні 75% конструкцій зовнішньої реклами оснащені світловими елементами. З них 80% вже переведені на енергозберігаючі технології. Міста-лідери по встановленню рекламних конструкцій з енергозбереженням: Вінниця, Одеса, Львів, Чернігів.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...

Nova Poshta Global стирає кордони в онлайн-покупках

Щоб заохотити клієнтів до замовлень по всьому світу, Нова пошта Глобал запустила нову комунікаційну платформу. Стратегію та кампанію розробили в ...

«Онлайн-мероприятия становятся образовательными шоу»: с какими вызовами сталкивается ивент-индустрия

В первые недели карантина онлайн-контент был королем: казалось, все начали проходить курсы, смотреть образовательные ролики и учиться дома на мастер-классах. ...

GOLUBi GROUP создали новое сообщество «Рыбстеров»

Как возникло движение рыбстеров? Клиент готовился запустить в производство новый продукт и обратился в агентство GOLUBi GROUP за решением, под ...

Колір борщу – хіт сезону. Принаймні так запевняє туристична служба Литви

Саме на характерний «холодний рожевий» колір борщу ця прибалтійська країна зробила ставку, щоб привабити до себе якомога більше туристів.

Природа відновлення тіла в новій рекламній кампанії бренду «Моршинська»

Креативне агентство Fedoriv та продакшн-компанія Esse Production House запустили концептуально нову рекламу кампанію бренду «Моршинська».