Apple работает против себя

Been Choice предлагает удаление рекламы с помощью собственного VPN-туннеля, через который пропускается весь трафик от приложений для iPhone. Сервис фильтрует рекламные объявления, не анализируя и не сохраняя пользовательские данные, говорят его создатели.

Удаление рекламы из приложений может значительно повлиять на доходы издателей, отмечает Techcrunch. Особенно примечательно то, что, пропуская такой сервис, Apple фактически работает против себя, позволяя блокировать рекламу (и, соответственно, доходы компании) от Apple News, пишут обозреватели.

В настоящее время остаётся неизвестным, является ли этот случай прецедентом для публикации других подобных сервисов. Представители Apple не прокомментировали ситуацию изданию.

Apple разрешила использование сторонних расширений для Safari в операционной системе iOS 9 — в частности, блокировщиков рекламы. 19 сентября разработчик популярного iOS-приложения для блокировки рекламы Peace убрал его из App Store, изменив свою позицию о необходимости удаления всех рекламных объявлений.

Techcrunch отмечает, что приложения для блокировки рекламы в приложениях с помощью VPN-туннелей появлялись и раньше. Однако это было на ранних версиях iOS — до того, как Apple выпустила собственное приложение, в котором размещается реклама.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Зручність та зрозумілість проєкту все частіше стає головною причиною вибору на користь того чи іншого застосунку. Ми хочемо зручний інтернет-банк, ...

Твоя легальна трава вдома: Green Energy™ ініціював Instagram-проєкт із залученням лідерів думок

Green Energy™ продовжує «легалізовуватися» в Україні, ламаючи стереотипи та використовуючи доступні канали для комунікації з прогресивною аудиторією. На початку травня ...

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Вікторія Дідух, керівниця event-команди ЕРАМ, ділиться напрацюваннями, які івенти можна і треба проводити всередині компаній, з якими викликами зіштовхнулася команда ...

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Агенція Buzzfactory Ukraine опублікувала дослідження глобальних трендів в області маркетингу впливу під час кризи, яку викликала епідемія COVID-19. Під час ...

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

Нова айдентика реалізована у вигляді графічних елементів, що символізують універсальні потреби та цінності людей. Таким чином розкривається цьогорічна тема КиївПрайду: ...

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

В Литві чимало закладів перетворилося на ресторани з манекенами. Участь у проєкті взяли 19 магазинів та кількадесят ресторанів і кафе району Старе місто.