Apple планирует запустить новую рекламную сеть для приложений

Apple планирует расширить рекламный бизнес при помощи новой рекламной сети для приложений, пишет The Wall Street Journal со ссылкой на внутренние источники. Компания намерена делиться доходом с приложениями, которые согласились распространять рекламу.

Как пишет издание, рекламные объявления для поисковых запросов в App Store в прошлом году принесли Apple $1 млрд, в связи с чем компания планирует распространять рекламу через свое коллективное приложение. В новой рекламной сети уже согласились участвовать Snap и Pinterest.

Недавно компания ужесточила правила конфиденциальности, согласно которым приложения могут быть удалены из App Store, если они не оповестили пользователей об использовании персональных данных и возможной их передаче, а также не получили на это разрешение.
Источник 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...