Apple откроет выставку современных художников в своих магазинах по всему миру с помощью виртуальной реальности. Проект разработан совместно с Новым музеем современного искусства в Нью-Йорке.

Компания проведет интерактивные прогулки по выставкам с помощью технологий дополненной реальности, Посетители магазинов смогут прогуляться по Сан-Франциско, Нью-Йорку, Лондону, Парижу, Гонконгу и Токио, не покидая магазин.

Для создания проекта Apple пригласила современных художников, среди которых Ник Кейв, Натали Дьюберг и Ханс Берг, Цао Фэй, Джон Джорно, Карстен Хеллер и Пипилотти Рист.

Также будут организованы обучающие семинары по созданию виртуальных миров. На них пользователи научатся работать с трехмерными объектами и звуковыми панорамами. Любой желающий сможет создать собственную виртуальную реальность.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.