Apple обвиняет Swatch в краже слогана

Компания Apple будет судиться с производителем часов Swatch из-за фразы Tick different («Тикай иначе»), использующейся в рекламе швейцарской компании. По мнению американской стороны, слоган напоминает фразу Think different, которая фигурировала в рекламе Apple с 1997 по 2002 годы. 

До того, как обратиться в административный суд Швейцарии, Apple подавала жалобу в Швейцарский федеральный институт интеллектуальной собственности, однако там ее отклонили.

Слоган Tick different используется в продвижении часов Bellamy с функцией бесконтактных платежей с помощью NFC. Для того, чтобы выиграть суд, Apple предстоит доказать, что слоган часов вызывает ассоциации с Apple у 50% жителей Швейцарии.

В свою очередь, гендиректор Swatch Ник Хайек отверг обвинения Apple, добавив, что слоган Tick different происходит из кампании Swatch 80-х годов прошлого века Always different, always new («Всегда разный, всегда новый»).

Слоган Think different был создан рекламным агентством TBWAChiatDay в 1997 году. Фраза использовалась как ответ на рекламную кампанию IBM со слоганом «Think» («Думай»).

В 2015 году Swatch запатентовала фразу сооснователя Apple Стива Джобса «One more thing» («Еще одна вещь»), которую тот использовал во время презентаций гаджетов.

Ранее из-за жалобы Swatch часы от Apple не были названы iWatch. Швейцарцы посчитали, что именование схоже с брендом iSwatch. В итоге устройство от американского производителя получило название Apple Watch.


Подробнее: https://adindex.ru/news/marketing/2017/04/12/159201.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.