Антирекламные смарт-очки собрали на Kickstarter более 140.000 $

В октябре этого года на краудфандинговой площадке Kickstarter проходил сбор средств на довольно необычную и очень интересную разработку – очки, способные защитить от назойливой рекламы на улицах города. Разработчики создали решение, которое блокировало отображение видеовывесок, больших экранов, телевизоров в магазинах и в других местах. Проект заинтересовал многих и в итоге вместо планируемых $25 тысяч удалось собрать целых 140 тысяч.

Авторы идеи уверены, что уличная реклама стала отвлекать слишком много внимания людей и этим нужно бороться. Устройство IRL glasses по сути не является «умными» очками. Его оснастили специальным поляризационным покрытием, защищающим от изображения с электронных экранов. Разработчики считают, что их продукт поможет лучше фокусироваться на более важных вещах, к примеру, на вождении.

Что интересно, очки блокируют рекламу в горизонтальной плоскости, однако если их развернуть на 90 градусов, защита исчезнет и изображение появится.

Для того, чтобы получить новинку, было достаточно пожертвования в $49. Поставки IRL Glasses должны начаться в апреле следующего года. На данный момент неизвестно, какой будет рыночная цена устройства.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...