Антирекламная эпидемия

Американский рынок рекламы с начала года потерял $60 млрд на блокировке потребителями рекламных сообщений в интернете с помощью соответствующего программного обеспечения.

В октябре 2015 года 13,2 млн интернет-пользователей США пользовались популярными программами по блокировке рекламного контента, такими как AdBlock Plus, что более чем на 23% превышает показатель прошлого года, свидетельствуют данные компании Eyeo, производителя программы-блокировщика.

То же касается и телезрителей, которые активно в последние годы переходят на рекордеры и ТВ-тюнеры, позволяющие пропускать рекламу в эфире телеканалов. Компания TiVo, производящая подобное оборудование, предлагает потребителям новое устройство Bolt, позволяющее пропускать «рекламные паузы» одним нажатием кнопки.

Активные игроки на рынке рекламы США, составляющем около $183 млрд, вынуждены искать новые меры донесения рекламного контента до широкого круга потребителей. Например, портал Fox.com предлагает посетителям опцию, позволяющую пропускать до 10 минут рекламного контента при просмотре 60-секундного интерактивного рекламного ролика. Многие интернет-площадки стараются интегрировать рекламу в дизайн сайта.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...