• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Аналітика соцмереж та контент-стратегія в SMM: головне з третього вебінару для культурних менеджерів

26 Квітня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Аналітика соцмереж та контент-стратегія в SMM: головне з третього вебінару для культурних менеджерів
Share on FacebookShare on Twitter

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні спільно з Асоціацією Креативних Індустрій України запустили серію вебінарів від українських фахівців із комунікацій «Ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів».

На вебінарі з темою «Контент-стратегія в SMM» разом зі спікеркою Зоєю Лобод, співвласницею digital-агентства LOBODS, обговорили:

  • комплексну SMM-стратегію: аналітику аудиторії, конкурентів, вибір соціальних мереж, позиціювання;
  • контент-стратегію: tone of voice, рубрикатор;
  • захопливий контент: створення постів і stories.

Приклади контенту, який залучає, корисні додатки, які допоможуть самостійно створювати крутий контент у соцмережах, — все це та багато іншого дізнавайтесь, переглянувши відеозапис вебінару. А головні думки — читайте нижче в тексті.

Про факапи

Всі починають з факапів чи невдало запущених проєктів — це дуже цінний досвід: коли ви щось пробуєте робити самостійно, навіть якщо у вас спочатку не виходить, ви при цьому знаєте всі аспекти того, як це відбувається. Вчитись на помилках — крутий формат, щоб себе розкачувати і прокачувати. Тому потрібно не боятись і не соромитись щось пробувати робити.

  • Волта Діснея звільнили через «нестачу ідей і уяви». 
  • «Гаррі Поттера» видавництва повертали 12 разів. 
  • Учитель Томаса Едісона в рекомендації написав про нього «Занадто дурний, щоб навчатись».
  • На співбесіді в Google, Facebook і Amazon запитують про факапи і не беруть на роботу, якщо у вас немає невдалих проєктів.
  • Ізраїль інвестував у завідомо неуспішні IT-проєкти більше 300 млн, щоб підприємці навчились факапити.

Аналітика соцмереж (Україна)

В Україні глобально ринок ділиться на два напрямки: Instagram і Facebook. При цьому Instagram вважається найпопулярнішою соцмережою в Україні, але це не так. Facebook — найбільш численна соцмережа по кількості зареєстрованих користувачів.

Facebook:

  • 14 млн користувачів;
  • вік — 28-40;
  • інформаційний контент; доросла і респектабельна соцмережа; більш освічена аудиторія з більш високим рівнем доходу; соцмережу прирівнюють до новинного ресурсу, тому інформації тут більше довіряють; потрібно більше витрат на просування; набагато більший функціонал сторінки.

Instagram:

  • 11,5 млн користувачів;
  • вік — 18-28;
  • візуальний контент; високий рівень конкурентності; більший потік конкурентів; при цьому тут більш активна аудиторія, яка більш активно спілкується з брендами; менший рівень довіри до сторінок; можливість просування через блогерів; менший функціонал сторінки.

Telegram:

  • 4,5 млн користувачів;
  • вік — 18-34;
  • особисті переписки; освітній / новинний контент; єдиний спосіб просування.

TikTok:

  • 3,5 млн користувачів;
  • вік — 13-24;
  • розважальний відеоконтент, короткі музичні відео, не лише фанового характеру, є багато навчального контенту; музика — основний продукт просування; високі органічні показники; хибна думка про те, що це дитяча соцмережа, сюди йдуть великі бренди, тому аудиторія соцмережі росте, а сама соцмережа розвивається.

Стратегія — всьому голова

  1. Цілі / задачі.
  2. Аналіз конкурентів.
  3. Аналітика аудиторії.
  4. Вибір соцмереж.
  5. Наповнення сторінок (контент-стратегія: tone of voice, рубрикатор, візуальна стилістика).
  6. Способи просування + додаткові інструменти.
  7. Правила модерації.
  8. Бюджет і KPI.

В кого цілимось?

  • Соціально-демографічний блок: вік, стать, сімейний стан, сфера діяльності, місце проживання, дохід.
  • Інтереси, хобі, дозвілля.
  • Які болі є у вашої ЦА і як ваш продукт / послуга / проєкт допомагає їх вирішувати?
  • Які фактори при покупці вирішальні?

Як проаналізувати?

  • Актуальна клієнтська база (аналіз сторінок, анкетування).
  • Лояльна аудиторія в соцмережах (аналіз 10-30 профілів).
  • Бажана аудиторія (пошук максимально релевантних акаунтів, їхня аналітика).
  • Аудиторія конкурентів (аналіз 10-30 профілів).

Сервіси аналітики:

  • Picalytics, Popsters;
  • статистика сторінки;
  • вкладка «Аудиторії» в Ads Manager.

Аналітика конкурентів

Максимально глибинний аналіз: чим вони діляться, що і як часто постять у себе на сторінці, як взаємодіють з аудиторією, як спілкуються з нею і реагують на коментарі, як довго відповідають на коментарі, що роблять в Stories і чи взаємодіють там з підписниками, яка в них аудиторія, це живі підписники чи накручені.

В сукупності це дасть вам розуміння того, до чого ви прагнете, від чого тікаєте, з чим у цілому працюватимете, на якому підгрунті конкуруватимете і так далі.

Контент-стратегія в SMM

Tone of voice (TOV) — манера / спосіб спілкування вашого бренду / продукту / сторінки з вашою аудиторією:

  • Якщо мій бренд — це людина, як він говорить?
  • Про що він любить говорити? З чого він сміється, чим цікавиться?
  • Що дратує в комунікації? Що ніколи не використовує у спілкуванні?

Типи рубрик по контенту

  • Інформаційна
  • Продуктова
  • Розважальна
  • Корисна
  • Емоційна
  • Ситуативна
  • Активація (конкурси)

Часто в гонитві за клієнтами, грошима, замовленнями, просуванням, втрачається розуміння суті існування соціальних мереж. З самого початку соціальні мережі виконували дві функції: спілкування та розваги. Тому якщо ваша контент-стратегія в SMM враховує ці дві функції, то ваша сторінка в соцмережах житиме, нативно розвиватиметься, активно підтримуватиметься вашою аудиторією. Все це формує емоційний зв’язок, необхідний для просування бренду. Зараз є поняття лавмарк (lovemark) — коли споживач іде не за продуктом, послугою, проєктом чи його якістю, а за тією емоцією, яка закладена в цьому продукті, послузі, проєкті.

Кращий спосіб дізнатись, що працює в соцмережах, — активно користуватись соцмережами…

… і продовжувати навчатись новому і дізнаватись нове.

Потрібно завжди тримати руку на пульсі різних оновлень. Як мінімум, читати новини: щоб розуміти, що буде трендовим і актуальним, краще читати іноземні джерела. Тому що всі тенденції приходять до нас із Європи та США і всі оновлення соцмереж спочатку тестуються там, а потім приходять до нас.

Читайте Facebook, тому що Facebook краще всіх знає, що ж працює в Facebook і Instagram.

Є вбудоване навчання від Facebook, яке називається Facebook Blueprint, де ви можете проходити короткі тренінги чи курси, здавати тести, отримувати сертифікати. Це можливість посилити себе в тих напрямках, які вам незнайомі чи в яких ви відчуваєте брак знань та вмінь.

Кращий спосіб дізнатись, що працює в соцмережах, — активно користуватись соцмережами…

Також потрібно потроху проводити час у соцмережах у межах своєї професійної діяльності. Таким чином у вас буде розуміння, що читає та постить аудиторія, чим вона надихається, що зараз у тренді. Це дасть вам можливість придумати креативні напрямки в контент-стратегії, якими ви дивуватимете і залучатимете свою аудиторію.

Telegram-канали і подкасти для натхнення

Telegram-канали для натхнення
Telegram-канали для натхнення
Подкасти для натхнення

Наступний вебінар про «Візуальні комунікації» відбудеться 29 квітня. Спікер: Ярослав Белінський, експерт з візуальних комунікацій та брендингу, графічний дизайнер, засновник та голова Асоціації Design4Ukraine.

Реєстрація на вебінар триває до 28 квітня за посиланням.

Читайте також головні думки з першого вебінару про визначення цілей і каналів комунікації проєкту — за цим посиланням.

А за цим посиланням читайте головні думки з другого вебінару про шість етапів стратегії бренд-комунікації.

Теги: Асоціація креативних індустрій Українивебінарикомунікаціїкомунікації для культурних менеджерівКреативна Європакреативні індустріїсоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.