Аналитический  альянс в пользу рекламодателей

Simply Measured — мощный инструмент для мониторинга и аналитики наиболее популярных социальных сервисов. Платформу используют более 35% из 100 глобальных брендов, включая HBO, Pepsi и Microsoft.

Как говорится в сообщении, сочетание измерительных инструментов Simply Measured, включающих анализ ROI, и технологий «социального интеллекта» DataRank позволит предложить клиентам всесторонние аналитические решения на быстрорастущем рынке social media статистики.

В августе этого года Simply Measured уже приобрела поставщика данных социальной атрибуции и ROI Inside Social.

«На сегодняшний день главное поле битвы для рекламодателей — это поиск, понимание и применение информации для улучшения показателей клиентских кампаний. Уже невозможно основывать стратегию продвижения на пассивных данных или нестабильных метриках для оправдания рекламных бюджетов. Маркетологам нужен настоящий социальный интеллект и серьезные исследования для того, чтобы открывать новые возможности через инсайты онлайн-коммуникаций. Присоединив команду DataRank, мы сможем предложить рекламодателям готовые решения для каждого шага их маркетинговой стратегии», — говорит CEO Simply Measured Адам Сконфилд (Adam Schoenfeld).

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...