Американские потребители назвали самые релевантные бренды

Компания Prophet провела четвертое ежегодное исследование под названием Brand Relevance Index. Было опрошено 12,694 потребителей в США относительно 299 брендов в 37 отраслях.

Респонденты оценивали бренды за 4 критериями:

  • Бренды, без которых они не могут жить (удовлетворяют важные потребности в человеческих жизнях):
  • Бренды, от которых они зависят (доступны в нужный момент, делают жизнь проще);
  • Бренды, которые вдохновляют (создают эмоциональную связь с потребителем);
  • Бренды, которые внедряют инновации (ищут новые способы, чтобы ответить на неудовлетворенные потребности).

Согласно результатам исследования, респонденты считают самыми релевантными брендами Apple, amazon и Pinterest.

Стоит отметить, что 64% из топ-50 релевантных брендов занимаются медиа, технологиями, электроникой и играми или интернет-услугами.

С прошлого года свои позиции существенно сдали глобальные соцсети Facebook, Snapchat и Instagram: ни одна из них даже не попала в сотку релевантных брендов.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.