Американская наружка на подъеме

Рост по итогам четвёртого квартала 2014 г. также составил 1,1% по отношению к аналогичному периоду 2013 г. Стоит отметить, что подобная динамика в американском outdoor наблюдается 19 квартал подряд.

Outdoor-индустрия показала положительный рост во многом благодаря увеличившемуся вниманию со стороны брендов из категории «правительство, политика, организации» (+17%), «недвижимость и страхование» (+15%), «розничная торговля» (+15%), «общественный транспорт, отели, курорты» (+9%) и др.

В топ-10 рекламодателей по вложениям в наружную рекламу по итогам 2014 г. вошли компании McDonalds, Apple,Metro PCS, Verizon, Geico, Warner Bros Pictures, Citi, Chase, Coca-Cola и NBC Universal. Причём McDonalds и Apple сохраняют свои лидирующие позиции второй год подряд. MetroPCS в 2014 г. увеличила свои outdoor-бюджеты почти вдвое, на 49%, Google переместился на 22 строчку в рейтинге рекламодателей с 88-й в 2013 г.

 
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аналоговий підхід до планування ремонту: виробник фарб створює мініатюрні діорами

Найцікавіші фото кімнат, що чекають на ремонт, перетворяться на напрочуд деталізовані мініатюрні діорами, як слід пофарбовані експертами компанії.

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...