Amazon «поголив вуса» у своєї піктограми, щоб уникнути її негативного сприняття

Amazon без зайвого шуму випустив оновлення своєї нової піктограми яка була представлена ще в січні. В оновленій піктограмі змінено кольорову стрічку, яка мала прикру схожість із вусами у вигляді зубної щітки.

Мода на вуса у вигляді щітки (інша іронічна назва — «краплевловлювач») виникла на початку 1900-х років. Спочатку ці вуса популяризували такі знамениті особи, як Чарлі Чаплін. Але згодом вони назавжди були пов’язані з нацистським диктатором Адольфом Гітлером. Тому після Другої світової війни мода на такі вуса щезла.

Компанія внесла деякі зміни в піктограму після негативної реакції на першу її появу. Команда Amazon встигла це зробити ще до розробки остаточного дизайну піктограми в усьому світі.

Amazon «поголив вуса» у своєї піктограми, щоб уникнути її негативного сприняття

Представник компанії прокоментував цю зміну тим, що Amazon завжди шукає нові способи порадувати своїх клієнтів: «Ми розробили нову піктограму, щоб викликати такі ж очікування, хвилювання та радість, коли клієнти починають свою онлайн-подорож за покупками, як тоді, коли вони бачать наші коробки біля дверей».

На думку експертів, ця зміна має сенс. Реклама Amazon зобразила стрілку від A до Z, яка прикрашає її упаковку, як рот, що співає. І в цьому світлі синя стрічка-щітка на попередньому дизайні піктограм виглядає неприємно схожою на сумновідомий краплевловлювач.

Оновлений значок намагається повністю уникнути цих проблем. Так, команда дизайнерів Amazon замінила клейовий край у вигляді вусів на двоколірний складений скотч, який натякає на радість, яку відчуватимуть покупці при розриванні пакету Amazon, замість асоціації з одним із найжорстокіших диктаторів сучасної історії.

Однак команда дизайнерів Amazon може трохи втішитися, згадавши перелік компаній, яким теж довелося «голити» суперечливі «вуса». Також нова піктограма вже отримує набагато вигідніші порівняння: очевидно, кутова стрічка тепер робить її схожою на… персонажа фільму «Аватар».

Джерело


Читайте також: Логотип Білого дому тепер теж змінився. Після 30-ти спроб.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.