• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Amazon «поголив вуса» у своєї піктограми, щоб уникнути її негативного сприняття

4 Березня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Amazon «поголив вуса» у своєї піктограми, щоб уникнути її негативного сприняття
Share on FacebookShare on Twitter

Amazon без зайвого шуму випустив оновлення своєї нової піктограми яка була представлена ще в січні. В оновленій піктограмі змінено кольорову стрічку, яка мала прикру схожість із вусами у вигляді зубної щітки.

Мода на вуса у вигляді щітки (інша іронічна назва — «краплевловлювач») виникла на початку 1900-х років. Спочатку ці вуса популяризували такі знамениті особи, як Чарлі Чаплін. Але згодом вони назавжди були пов’язані з нацистським диктатором Адольфом Гітлером. Тому після Другої світової війни мода на такі вуса щезла.

https://twitter.com/alexhern/status/1366396140116131842?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1366396140116131842%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.theverge.com%2Ftldr%2F2021%2F3%2F1%2F22307870%2Famazon-new-app-icon-mustache-shave-change-design-update

Компанія внесла деякі зміни в піктограму після негативної реакції на першу її появу. Команда Amazon встигла це зробити ще до розробки остаточного дизайну піктограми в усьому світі.

Amazon «поголив вуса» у своєї піктограми, щоб уникнути її негативного сприняття

Представник компанії прокоментував цю зміну тим, що Amazon завжди шукає нові способи порадувати своїх клієнтів: «Ми розробили нову піктограму, щоб викликати такі ж очікування, хвилювання та радість, коли клієнти починають свою онлайн-подорож за покупками, як тоді, коли вони бачать наші коробки біля дверей».

На думку експертів, ця зміна має сенс. Реклама Amazon зобразила стрілку від A до Z, яка прикрашає її упаковку, як рот, що співає. І в цьому світлі синя стрічка-щітка на попередньому дизайні піктограм виглядає неприємно схожою на сумновідомий краплевловлювач.

Оновлений значок намагається повністю уникнути цих проблем. Так, команда дизайнерів Amazon замінила клейовий край у вигляді вусів на двоколірний складений скотч, який натякає на радість, яку відчуватимуть покупці при розриванні пакету Amazon, замість асоціації з одним із найжорстокіших диктаторів сучасної історії.

Однак команда дизайнерів Amazon може трохи втішитися, згадавши перелік компаній, яким теж довелося «голити» суперечливі «вуса». Також нова піктограма вже отримує набагато вигідніші порівняння: очевидно, кутова стрічка тепер робить її схожою на… персонажа фільму «Аватар».

i know the new amazon app icon is supposed to represent their packages but every time i see it i just see Aang from Avatar smiling at me lololol pic.twitter.com/kIPwneHr2p

— flipboitamidles (DAMN%) (@flipboitamidles) February 26, 2021

Джерело


Читайте також: Логотип Білого дому тепер теж змінився. Після 30-ти спроб.

Теги: айдентикабрендингдизайнлоготипиредизайн

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

У межах події Ukrainian Creative Stories 2025 були оголошені переможці національного конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 – події, яка щороку відзначає досягнення українських дизайнерів і демонструє нові...

Читати даліDetails

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.