Amazon без зайвого шуму випустив оновлення своєї нової піктограми яка була представлена ще в січні. В оновленій піктограмі змінено кольорову стрічку, яка мала прикру схожість із вусами у вигляді зубної щітки.
Мода на вуса у вигляді щітки (інша іронічна назва — «краплевловлювач») виникла на початку 1900-х років. Спочатку ці вуса популяризували такі знамениті особи, як Чарлі Чаплін. Але згодом вони назавжди були пов’язані з нацистським диктатором Адольфом Гітлером. Тому після Другої світової війни мода на такі вуса щезла.
Компанія внесла деякі зміни в піктограму після негативної реакції на першу її появу. Команда Amazon встигла це зробити ще до розробки остаточного дизайну піктограми в усьому світі.
Представник компанії прокоментував цю зміну тим, що Amazon завжди шукає нові способи порадувати своїх клієнтів: «Ми розробили нову піктограму, щоб викликати такі ж очікування, хвилювання та радість, коли клієнти починають свою онлайн-подорож за покупками, як тоді, коли вони бачать наші коробки біля дверей».
На думку експертів, ця зміна має сенс. Реклама Amazon зобразила стрілку від A до Z, яка прикрашає її упаковку, як рот, що співає. І в цьому світлі синя стрічка-щітка на попередньому дизайні піктограм виглядає неприємно схожою на сумновідомий краплевловлювач.
Оновлений значок намагається повністю уникнути цих проблем. Так, команда дизайнерів Amazon замінила клейовий край у вигляді вусів на двоколірний складений скотч, який натякає на радість, яку відчуватимуть покупці при розриванні пакету Amazon, замість асоціації з одним із найжорстокіших диктаторів сучасної історії.
Однак команда дизайнерів Amazon може трохи втішитися, згадавши перелік компаній, яким теж довелося «голити» суперечливі «вуса». Також нова піктограма вже отримує набагато вигідніші порівняння: очевидно, кутова стрічка тепер робить її схожою на… персонажа фільму «Аватар».
Читайте також: Логотип Білого дому тепер теж змінився. Після 30-ти спроб.