• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Аллен Айверсон надихає йти власним шляхом у новій глобальній кампанії Reebok

17 Лютого, 2022
Час прочитання: 1 хв.
A A
Аллен Айверсон надихає йти власним шляхом у новій глобальній кампанії Reebok
Share on FacebookShare on Twitter

Під керівництвом старшого директора з маркетингу та дизайну бренду Джіда Осіфесо Reebok запускає ключову брендову кампанію року «Життя — це спорт. Будь гравцем, а не глядачем», якою надихає всіх слідувати своїм захопленням, цінувати індивідуальність та обіймати активну життєву позицію.

Майже сорок років тому, у 1984 році, Reebok представив кампанію Because Life is Not a Spectator Sport, і сьогодні бренд знову повертається до цієї філософії, закликаючи кожного бути учасником свого життя, незалежно від того, що ним рухає — спорт, музика, мода, мистецтво чи активізм.

Джід Осіфесо розповів про значення нової ініціативи: «У цій кампанії ми хочемо продовжити розкривати тему, якої вже торкнулися минулого року. Це розмова про те, як дізнатися більше про своє життя та стати активним учасником усіх тих чудес, з яких воно складається. Герої кампанії „Життя — це спорт. Будь гравцем, а не глядачем“ — зухвалі бунтарі, які привносять нове та провокаційне у розвиток культури. І ми сподіваємося, що їхні історії надихнуть багатьох бути сміливішими у своїх починаннях».

Кампанію відкривають шість яскравих та цілеспрямованих особистостей, чия життєва позиція — ніколи не залишатися осторонь. Баскетболіст і гравець NBA Аллен Айверсон, венесуельська співачка, композитор і майстер візуального мистецтва Arca, американський R&B виконавець Brent Faiyaz, англійський репер Ghetts, французько-алжирська співачка і продюсер Lolo Zouaï і нігерійська артистка TEMS — всі вони заперечують бездіяльність, обирають життя, наповнене пристрастю, рухом та зростанням у творчому, музичному чи спортивному плані.

Відео кампанії за посиланням.


Читайте також:

Анімація та насильство: Пітер Фредеріксен показує темний бік мультфільмів у своїй вишивці

Теги: брендингкреативсоціальна відповідальністьспортшоубіз

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Ми живемо у часи, коли стратегія народжується не лише в брифі, а в реальності, де переплелися війна, культура, емоція, зміни. Креативні рішення, інноваційні проєкти та соціальні ініціативи стали новою базою....

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.