Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, яка розкриває суть конкурсу.

Група TWIGA Ukraine вже шостий рік поспіль є креативним та комунікаційним партнером конкурсу. І на цей раз творча команда взяла новий вектор.

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

«У рекламістів є десятки різних конкурсів, де треба “мірятися” креативністю, й по суті лише один, де в центрі стоїть ефективність комунікації. І цього разу ми відійшли від серйозної позиції і повернули в бік самоіронії. Ми вирішили: якщо ця премія оцінює ефективність, нехай вона продемонструє свою», — розповіла СЕО та керівна партнерка групи TWIGA Ukraine Світлана Степаненко.

Як виявилося, це не просто статуетка, яка може стояти на полиці. Це ще й чудовий прес для банок з квашеною капустою. Нагорода може стати й підставкою для проєктора, й підпорою для вікна, аби воно не зачинялося від вітру.

«Комунікація націлена на людей, які вже давно працюють у сфері маркетингу. Вони чули про нагороду, їм не треба сотий раз пояснювати, що таке Effie. Нашою задачею було здивувати таких людей, проникнути в їхні розмови з колегами за чашкою кави. Показати практичне застосування статуетки — це та іронія, що має допомогти нам пробити міцний антирекламний панцир! З такою премією і клієнтів нових отримати можна, і капусту на зиму заквасити», — пояснив креативний директор TWIGA Digital Ukraine Віталій Капустян.

 

 

 

Над проєктом працювала команда трьох агенцій групи: TWIGA Digital Ukraine займалась комунікаційною стратегією та діджитал-кампанією, Lions — реалізацією та дизайном, а Lovivideo — виробництвом відеороликів.

Рекламна кампанія стартувала в серпні з відео в стилі YouTube-шоу на офіційній сторінці нагороди у Facebook, а потім розгорнулась у челендж з використанням статуеток Effie в Instagram. 22 вересня в ефір вийшов основний ролик рекламної кампанії — «Вбивство».


Також нагадуємо, що в Україні запускається нова освітня ініціатива — Effie Academy Ukraine.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.

Львівські стартапери відтворять 3D-моделі втрачених пам’яток Львова

Львівські фахівці працюють на створенням нового виду туризму — інтерактивний туризм. Команда Chameleon Age відтворює 3D-моделі втрачених пам’яток Львова. Зокрема, ...