Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, яка розкриває суть конкурсу.

Група TWIGA Ukraine вже шостий рік поспіль є креативним та комунікаційним партнером конкурсу. І на цей раз творча команда взяла новий вектор.

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

«У рекламістів є десятки різних конкурсів, де треба “мірятися” креативністю, й по суті лише один, де в центрі стоїть ефективність комунікації. І цього разу ми відійшли від серйозної позиції і повернули в бік самоіронії. Ми вирішили: якщо ця премія оцінює ефективність, нехай вона продемонструє свою», — розповіла СЕО та керівна партнерка групи TWIGA Ukraine Світлана Степаненко.

Як виявилося, це не просто статуетка, яка може стояти на полиці. Це ще й чудовий прес для банок з квашеною капустою. Нагорода може стати й підставкою для проєктора, й підпорою для вікна, аби воно не зачинялося від вітру.

«Комунікація націлена на людей, які вже давно працюють у сфері маркетингу. Вони чули про нагороду, їм не треба сотий раз пояснювати, що таке Effie. Нашою задачею було здивувати таких людей, проникнути в їхні розмови з колегами за чашкою кави. Показати практичне застосування статуетки — це та іронія, що має допомогти нам пробити міцний антирекламний панцир! З такою премією і клієнтів нових отримати можна, і капусту на зиму заквасити», — пояснив креативний директор TWIGA Digital Ukraine Віталій Капустян.

 

 

 

Над проєктом працювала команда трьох агенцій групи: TWIGA Digital Ukraine займалась комунікаційною стратегією та діджитал-кампанією, Lions — реалізацією та дизайном, а Lovivideo — виробництвом відеороликів.

Рекламна кампанія стартувала в серпні з відео в стилі YouTube-шоу на офіційній сторінці нагороди у Facebook, а потім розгорнулась у челендж з використанням статуеток Effie в Instagram. 22 вересня в ефір вийшов основний ролик рекламної кампанії — «Вбивство».


Також нагадуємо, що в Україні запускається нова освітня ініціатива — Effie Academy Ukraine.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.

Шість креативних кампаній, які завдячують своїм успіхом фанатам

Своїм розголосом кожна така кампанія завдячує саме суперфанатам. Це – приклад того, як можна активізувати та винагородити за лояльність своїх прихильників.

Unilever декларує різноманіття і оголошує війну рекламним стереотипам

Компанія Unilever заявила, що боротиметься з рекламними стереотипами та працюватиме з більшим числом підприємств, якими керують жінки та предстаники етнічних ...