Банки спермы в Шанхае и провинции Хубэй начали новую рекрутинговую кампанию в социальных сетях, которая вызвала противоречивые отзывы. Посыл в текстах рекламных объявлений этих банков примерно такой: «Продавать свои почки, чтобы купить iPhone уже не модно. Став донором спермы, вы легко можете заработать на новый на iPhone 6s».
 

Как пишут местные СМИ, за сдачу 40 мл спермы проходящий по всем критериям донор может получить компенсацию в размере 5 тысяч юаней ($785).

По словам представителя хубэйского банка спермы, за последние несколько лет процесс поиска новых доноров существенно затруднился в связи с введением множества ограничений. К тому же, по закону, банки спермы не могут давать настоящие рекламные объявления, поэтому они пытаются найти доноров через социальные сети.  

Многие пользователи интернета посчитали неприемлемым использование банками спермы гаджетов Apple в качестве стимула.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.